Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äpplen klarar en frostknäpp. Möjligtvis kan de bli lite sötare.Frost imorse, så ikväll plockade jag av tomaterna. Alla bor utomhus, även om de till viss del är skyddade vid entrén. Hoppas att de äpplen som är kvar ute överlever. Vi har inte hunnit musta allt ännu.
Men så spännande!Är just nu lite kallsvettig av min egen galenskap. Bevattningssäckar är inhandlat, viltstängsel löpt. Sorknät fixat. Och inhandlat träd och buskar för nästan 20 000 till min skogsträdgård på blomsterandets rea.![]()
Någon påstod att odling är varken dyrt eller en prylsport, joråsåatte,,,Är just nu lite kallsvettig av min egen galenskap. Bevattningssäckar är inhandlat, viltstängsel löpt. Sorknät fixat. Och inhandlat träd och buskar för nästan 20 000 till min skogsträdgård på blomsterandets rea.![]()
Bättre att ångra det man gjort, än att ångra det man inte gjort.Ja, drömt om att ha den här möjligheten i 20 år. Även om det tar emot vill jag ge mig själv möjligheten att satsa nu