Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var mycket tidigare än vanligt men det har inte hänt mycket förrän sista veckan i odlingarna, det har helt enkelt varit för kallt och blött så växterna har väntat ut vädret. Vi får hoppas på en lång och tempererad höst.Igår fyndade jag 2 dahlior på ÖoB för hela 20:-/st. Dom såg inte ens lidande ut...men mitt samvete gnager för jag lämnade kvar en stackare helt ensam
Dom två fick ny bostad på framsidan, fick äntligen tummen ur röven och planterade petunia, penséer och 1 vit svartöga som också får bo på framsidan.
Resten av alla blommor jag drivit upp med omsorg genomgår fortfarande tortyr i sina små jäkla krukor.
Så trött på mig själv i år, brukar ha prunkande krukor fulla av blom i början av juni. Det är fasen juli snart och jag har fått ut en bråkdel.
Nu finns det orsak till att jag är sen i år så det får helt enkelt vara så.
Jag har varit supersen och i mitt tycke oengagerad i två år nu. Det löser sig. Det ska vara roligt och njutbart med trädgård. Hamnar man efter är det helt okej att skippa grejer.Igår fyndade jag 2 dahlior på ÖoB för hela 20:-/st. Dom såg inte ens lidande ut...men mitt samvete gnager för jag lämnade kvar en stackare helt ensam
Dom två fick ny bostad på framsidan, fick äntligen tummen ur röven och planterade petunia, penséer och 1 vit svartöga som också får bo på framsidan.
Resten av alla blommor jag drivit upp med omsorg genomgår fortfarande tortyr i sina små jäkla krukor.
Så trött på mig själv i år, brukar ha prunkande krukor fulla av blom i början av juni. Det är fasen juli snart och jag har fått ut en bråkdel.
Nu finns det orsak till att jag är sen i år så det får helt enkelt vara så.
Jag har inget bra ställe. Annars hade jag kunnat köpa några plantor.Var gör en av 20plus finfina vattenmelonplantor? Får plats med 12 under glasrutor på gamla gödselstacken. 4 i växthuset i hink. Sen då?
Jag har lyckats bli av med några på Facebook ikväll. Sen får jag väl leta på några större hinkar till de sista.Jag har inget bra ställe. Annars hade jag kunnat köpa några plantor.
Skit att jag inte är hemma, har aldrig haft meloner, så jag hade gärna chansat på ett par st.Jag har lyckats bli av med några på Facebook ikväll. Sen får jag väl leta på några större hinkar till de sista.
Skicka Luff att plantera dom hos digSkit att jag inte är hemma, har aldrig haft meloner, så jag hade gärna chansat på ett par st.
Ja det får tas i den tid jag orkar och hinner. Ska försöka hinna med lite imorgon och på torsdag.Jag har varit supersen och i mitt tycke oengagerad i två år nu. Det löser sig. Det ska vara roligt och njutbart med trädgård. Hamnar man efter är det helt okej att skippa grejer.