Bukefalos 28 år!

Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Hm....
Jag måste till Ö-vik den helgen på möte så man kanske skulle passa på att kika förbi och se vad ni pysslar med. Vildskinnet (hunden) får dock stanna hemma då han inte riktigt trivs med att åka bil några längre sträckor.
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

En fundering bara. Jag vet inte om jag kan få barnledigt än men undersöker saken, hur skulle det funka om jag tog med mig ett sällskap som inte är intresserad av hundar, men däremot kanske bara vill följa med i fotograferingssyfte, skulle det vara okej? För isåfall kan jag kanske komma även om jag har dottern.
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Helt ok för min del, men även denna/denne måste då betala för maten som övriga givetvis.
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Små, knappt synliga flygande blodsugare som attackerar i stora svärmar :eek: :D

Många reagerar på dessa små kryp, mest för att de inte är vana. Det är alltså inte vanliga knott ;)

Oh! Men mygg och sånt biter knappt mig... men det kanske är skillnad med såna små blodsugare? ;)
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Vi har sällan vansinnigt mycket mygg, men svea finns i mängder och det hjälper minimalt att röka för att slippa dem ;)
Massiva doser av B vitamin, vitlök o Whisky brukar vara avskräckande på de små monstren.
:banana:
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

*knapplån och suck*

Läser denna tråd med avundsjuka, det är jättenära mig (ja 8 mil eller så) och jag skulle sååå gärna vara med, men antagligen flyttar jag söderut precis veckan innan. :(
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Men åh nu sitter jag här och surar för att jag inte kan följa med *mutter*

Må spöregnet ösa och Svea flockas över er !!
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Men åh nu sitter jag här och surar för att jag inte kan följa med *mutter*

Må spöregnet ösa och Svea flockas över er !!

:eek: :eek: :eek:

Det var det värstaste.. Fast fördelen om det spöregnar är att inga svea är ute :bump:
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Hihi trodde du ja..

Ska nog övertala svea att trotsa regnet *mohaha*


Annars kan det spöregna hela dagarna och så kommer svea på kvällarna och invarderar eran grillmat ...


/ C som inget hellre vill än att grilla vilt och snacka med en massa bukefalister
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Små, knappt synliga flygande blodsugare som attackerar i stora svärmar :eek: :D

Många reagerar på dessa små kryp, mest för att de inte är vana. Det är alltså inte vanliga knott ;)


Är de den såkallade svidarn vi pratar om.. ?

Dom är inte nådiga o SVIDER gör de när dom bits.. Därav namnet antar jag. :laugh:
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Puttar tråden!

Nu börjar det ju närma sig lite. Vet att det var ett par stycken som erbjöd mig skjuts men inget var säkert, hur är det i dagsläget? :)

Kan alla på listan fortfarande komma?

:bump:
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Puttar och påminner om att 3/7 är sista inbetalningsdatum för mat & boende, så pma för kontonummer & adress så att ni kan kika på eniro/hitta/guide michelin etc. för vägbeskrivning.

Skrev det i den andra tråden, men petar in det här också :cool:
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Alexandra W- du kan inte få måndagssjukan då??? :)
Det är 6 timmars körning från Uppsala till träffen i ödeskogen.. :) Så du hinner nog trots att du ska jobba dagen efter..
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Hejsan alla som åker från Umeå.
När ni är 110% säkra på att ni ska åka och har plats i bilen till mig (1 människa + liten hund som rymms i knät) så hojta till. Kan inte boka något (tåg och betalning till Gnist) innan jag är säker på att jag får lift, då jag annars inte tar mig ut till Ödeskogen.
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

*KL*

Ååh, jag vill verkligen!

escodobe: Hur ser det ut för dig? Tror du att du får möjlighet att åka? På måndag ska jag skriva papper och så på nya sommarjobbet och då borde jag få veta ungefär hur schemat kommer se ut och om jag kan åka. Jag booorde ju kunna säga att jag behöver vara ledig då. Men som sagt, hur ser det ut för dig? :)
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Åh det kanske är dags att jag planerar lite. :P

Har jag alla tre hundar med så måste packningen åka i baksätet och då ryms kanske två(?) personer med hundar som kan åka vid fötter eller i knäet.

Har jag bara med mig Iverpiver så finns det en plats för stor hund i dubbelbur där bak, och så kan vi ju klämma in packning och folk i bak/framsäte och hundar av mindre/medel modell.

Åker från Umeå.

Måste bestämma hundantalet...
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 611
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 533
Senast: Hedinn
·
Äldre Välkomna till årets första officiella ESC tråd! :banana::banana::banana: För er som inte vet vad ESC är, så är det förstås Eurovision...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 660
Senast: corzette
·
Avel Då är det snart dags för Herning, som visas på clipmyhorse. det blir mycket att titta på :) Wednesday, 08.03.2017 17:00 - Arena M...
Svar
2
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp