Bukefalos 28 år!

Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Jag och amarillo kommer alldeles säkert.. hur det är med Bara jag.. Får jag ringa å kolla:)
Om inte Bara jag.. Ska med så finns det plats i min bil, för någon, från S-vall:laugh:
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

gaah, de finns en risk att jag faller bort, jag hade väntat mej att Eya skulle ha hunnit löpa klart innan träffen, men hon har inte dragit igång löpen ännu :(

De känns inte lönt att åka om hon löper, dels för att jag måste ha 200% koll, annars sticker hon och uppvaktar första bästa hund, sen är det stört omöjligt att göra något vettigt med henne under löpen, då hon är både blind och döv, för allt utom snygga karlar :crazy:
När måste du ha ett slutligt besked Gnist?
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

*kl*

EFTERLYSER FOLK SOM SKA ÅKA GENOM NORRKÖPING!
1 människa, trevligt och glad :D, samt 1 dårboxer önskar plats i bil!
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Senast 3/7 har jag satt som slutgiltigt datum, då handel etc. måste planeras in noggrant i vårat "schema" :)
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

okej, men då kommer jag med besked innan dess, har hon inte börjat löpa så kommer jag (börjar hon efter den 3/7 så avstyr jag ändå, men då betalar jag självklart)!
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

kl

Som det ser ut nu kan jag vara ledig den helgen, men är det någon som åker bil från Göteborg? Alt, att man kan få åka med någon från Umeå? (1 människa, packning samt en hund, modell lite större.)
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

kl

Som det ser ut nu kan jag vara ledig den helgen, men är det någon som åker bil från Göteborg? Alt, att man kan få åka med någon från Umeå? (1 människa, packning samt en hund, modell lite större.)

Lite sugen blir jag allt.. men det är ju en bit:angel: att köra och till jobbet ska man ju på måndag:(
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

210:- För mat & boende.

Glöm för jösses inte att ta med liggunderlag, täcke, kudde etc. Jag har några i reserv, men ingen uppsjö :D
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Alexandra W- du kan inte få måndagssjukan då??? :)
Det är 6 timmars körning från Uppsala till träffen i ödeskogen.. :) Så du hinner nog trots att du ska jobba dagen efter..

Jo hinner gör jag, men jag ska orka med. Och vi varken kan eller få komma helt förbi av trötthet till jobbet, alltså borde jag bli av med den där måndagen. Vilket ser helt kört ut just nu, det är ju fullt krig på jobbet vilket gör att de dragit in möjligheten ta ut komp, försvårat möjligheten att byta pass, och jag inte vill ta ut en enda dag semester till (synd jag redan sökt 4 v..), då jag blir återbetalningsskyldig om jag säger upp mig i år. Vilket just nu känns väldigt överhängande.. =/
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Det var ju synd att det inte funkar. Men vi håller tummarna för att det ska fungera för dig med.
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Jag och amarillo kommer alldeles säkert.. hur det är med Bara jag.. Får jag ringa å kolla:)
Om inte Bara jag.. Ska med så finns det plats i min bil, för någon, från S-vall:laugh:

Jobbar enligt schema lördag kl 9.00 o ett dygn framåt.
Men jag vill vill vill *som en tjurig unge*
Ska kolla om någon vill byta eller om jag kan sätta in en vikarie på mitt pass.

Hör av mig efer midsommarhelgen. :)
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

*kl*

EFTERLYSER FOLK SOM SKA ÅKA GENOM NORRKÖPING!
1 människa, trevligt och glad :D, samt 1 dårboxer önskar plats i bil!

Jag har ingen bil men om någon annan ska åka härifrån (Linköping befinner vi oss i) och har plats för människa - mer eller mindre trevlig och glad ;) - samt stor vit tokschäfer/herde så kan definitivt tänka oss att haka på! Om det inte är för sent att anmäla sig än? Annars är vi ändå intresserade av samåkning upp till jämtland även utan träff (hem till föräldrarna, ligger på vägen till gnist). :laugh:
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Betalat so far för helgen 11-12 juli

1) falukorw
2) lilljessicah
3) vallhund Betalat!
4) Liten82
5) teah
6) minimal
7) Zole
8) Anja23
9) Minerva
10) Gumman
11) Jolanta
12) Ainon
13) Ambra
14) Amarillo

Ev. som kommer

1) YorkWann
2) Mulles_matte
3) apocalypsze
4) barajag...

Kommer att uppdatera allt eftersom pengar kommer in vilka som betalat.
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Du kan vi kanske åka mer er, vi rymms ju oavsett hundantal :p
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Jag är också från Umeå utan bil.
Åker gärna med nån om det finns plats! :laugh:
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Du kan vi kanske åka mer er, vi rymms ju oavsett hundantal :p

Javisst, det blir kanon.

Men vänta en liten stund med att betala bara, jag måste se om Kittie ska dra igång sitt löp nån gång och om mitt helgschema flyttas eftersom ingen jobbade midsommarhelgen. :crazy:

Jag ska kolla upp så fort jag kan! :)
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Puttar och påminner om att 3/7 är sista inbetalningsdatum för mat & boende, så pma för kontonummer & adress så att ni kan kika på eniro/hitta/guide michelin etc. för vägbeskrivning.

Skrev det i den andra tråden, men petar in det här också :cool:

Senast 3/7 har jag satt som slutgiltigt datum, då handel etc. måste planeras in noggrant i vårat "schema" :)

210:- För mat & boende.

Glöm för jösses inte att ta med liggunderlag, täcke, kudde etc. Jag har några i reserv, men ingen uppsjö :D

Betalat so far för helgen 11-12 juli

1) falukorw
2) lilljessicah
3) vallhund Betalat!
4) Liten82
5) teah
6) minimal
7) Zole
8) Anja23
9) Minerva
10) Gumman
11) Jolanta
12) Ainon
13) Ambra
14) Amarillo

Ev. som kommer

1) YorkWann
2) Mulles_matte
3) apocalypsze
4) barajag...

Kommer att uppdatera allt eftersom pengar kommer in vilka som betalat.

Är det verkligen ingen fler än vallhund som tänker sig komma??

Om så, så är det väldigt tråkigt tycker jag..
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Jag vill verkligen, men det verkar som om ingen hade tänkt åka från eller igenom Norrköping...
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 154
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 955
Senast: Hedinn
·
Äldre Välkomna till årets första officiella ESC tråd! :banana::banana::banana: För er som inte vet vad ESC är, så är det förstås Eurovision...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 687
Senast: corzette
·
Avel Då är det snart dags för Herning, som visas på clipmyhorse. det blir mycket att titta på :) Wednesday, 08.03.2017 17:00 - Arena M...
Svar
2
· Visningar
804

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp