Bukefalos 28 år!

Träning och tävling!

Sv: Träning och tävling!

Haha ja hon skiljer ju inte så jättemycket från Plupp kanske :-) Blir två stora fram och två mindre bak då :D
 
Sv: Träning och tävling!

Den nya grå är lika stor som den röda (105). Och den lilla (100) brukar ju inte ha några bekymmer med farten :D
 
Sv: Träning och tävling!

Ja just det, hon var lika stor som Plupp ja :)

Ja du får så gärna låna henne bara det inte styper i mina enbet och par-planeringar :D Tanken har slagit mig om jag skulle fråga om Pippi får prova att gå i par hos dig så hon vet vad det handlar om innan Tummen blir involverad :D
 
Sv: Träning och tävling!

Klart att hon får öva gå i par med mina :D Sen kopplar vi på fler och fler :rofl:
 
Sv: Träning och tävling!

Han var ju så liiiten :p Nej men vi får väl se vad som kan funka! 6-spann sen när Tummen är inkörd :rofl:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 234
Hoppning Jag sökte i forumet och hittade en ca 10 år gammal tråd. Även om de råd som TS fick i den var bra, så tänkte jag att det kanske finns...
2
Svar
23
· Visningar
3 674
Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 375
Avel - Har ingen aning om vart denna tråd passar in, moderatorn får gärna flytta - Är medryttare på en hoppstammad SWB valack, 12 år gammal...
2
Svar
23
· Visningar
3 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp