Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag provade igår att göra frontböj, men det gick inte så bra. Jag fick inte alls nåt bra grepp eller känsla så jag fick återgå till mina vanliga knäböj med stången på ryggen istället.
Försökte titta på teknikvideos men det hjälpte inte alls!
Vad är spin of hope?Dottern fick feber igår kväll och mår sådär som man kan göra när man har feber (läs: med en hyfsat färsk dos Ipren i kroppen är hon nästan som vanligt, övrig tid är hon mest som en överkokt spagetti). Så nu går jag bara och håller tummarna att jag ska klara mig från att bli sjuk. Ska gymma imorgon och cykla två timmar på Spin of Hope på lördag, så eventuella virus får fan hålla sig i startfållan åtminstone till på söndag.(Att jag sen har en riktig hell week framför mig på jobbet och "inte har tid" att vara sjuk, det väljer jag att inte tänka på just nu...)
Troligtvis är det så och jag ville bara testa så jag körde med bara stången.Kanske rörligheten som sätter lite stopp? Jag upplever att det behövs ganska mycket rörlighet i både bröstrygg, axlar och handleder för att få till en riktigt bra position.
Men vanliga knäböj är ju jättebra så spelar ju oftast ingen superstor roll vilket man kör![]()
Vad är spin of hope?