Jag kan göra bättre än så, länk till en hel spellista med Yoga for BackpainÅh har du någon länk att dela till yogapasset för ländrygg?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan göra bättre än så, länk till en hel spellista med Yoga for BackpainÅh har du någon länk att dela till yogapasset för ländrygg?![]()
Åååh! Tack!Jag kan göra bättre än så, länk till en hel spellista med Yoga for Backpain! Från Yoga with Adriane, min absoluta go-to för yoga/stretch!
Sinnessjuk träningsvärk i ben och röv. Dom där utfallsstegen tar verkligen där dom ska
Idag ska jag försöka ta mig iväg under lunchen o köra överkroppspass!
Mina löst satta mål/plan:
E-gym 1-2 ggr/v
1 pass med underkropp
1 pass med överkropp
1 pass med Core
Stretch/mobilitet i samband med varje pass
Yoga när passen funkar med mitt jobbschema.
Andra ledarledda pass när det passar och är nåt kul.
Squats är det jag lagt mest fokus på nu det senaste. Där har jag kämpat mig upp från att i höstas tycka det varit astungt bara med tom stång till att jag nu klarat 50kg.
Längre fram:
Klara armhävningar på golvet (nu kan jag mot vägg)
Pull-up (låååångt i framtiden)
La till en runda idag och slutar nu på 50,2 milKollade runkeeper och har tydligen genomfört 137 aktiviteter i år. Det trodde jag inte! Har sprungit (joggat, gått) 49.5 mil. Får nog ta mig ut på 5 km till senast på onsdagSnittar 3,6 km/tillfälle, det trodde jag inte heller!
Fortsätter ungefär som i år under nästa år tänker jag, det verkar ju funka ändå![]()
![]()
Blev 50 min överkropp! Gick bra, kände mig svag i axelpressen baramen mina tricepsextensions går framåt iallafall.
Imorgon är planen rygg/biceps med min kompis, eventuellt testa maxlyft såhär innan nyårfår se hur det går med denna träningsvärk, ska dra fram min yogamatta ikväll och försöka stretcha ut ordentligt.
Du är fan i mig grym ändå Peppen! Tack för att du inspirerar!
Du är fan i mig grym ändå Peppen! Tack för att du inspirerar!