Haha men det är väl det allmänna namnet Runke-PerHerregud vad fel man kan läsa ibland, jag läste att du ”Kollade Runke-Per” och tänkte ”men WTF?!”![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha men det är väl det allmänna namnet Runke-PerHerregud vad fel man kan läsa ibland, jag läste att du ”Kollade Runke-Per” och tänkte ”men WTF?!”![]()
Ja från och med nu kommer det vara det!Haha men det är väl det allmänna namnet Runke-Per?
Va fasen, jag kommer behöva byta appJa från och med nu kommer det vara det!![]()
Jag tror tyvärr detVa fasen, jag kommer behöva byta app![]()
Kul att du är här! Låter som en bra blandning av träning att ha som grundTänkte hoppa in i tråden och hoppas kunna använda den som pepp att komma igång och hålla igång.Kroppen blir äldre och jag känner att jag behöver försöka stärka den och konditionen för att må så bra som möjligt.
Jag har lite problem med kroppen men hoppas allsidig träning kan räta ut lite saker…
Jag gillar gruppass i stil med body pump och ska försöka varva det med att jogga/promenera.
Har även några kilo jag skulle vilja bli av med men det kanske inte diskuteras i denna tråden?
Vi brukar undvika att prata vikt i den här tråden eftersom det inte nödvändigtvis hör ihop med varken träning eller hälsa. Men det finns ju andra trådar till det![]()
Alltså min träning i December. Är väl bara Februari som varit sämre. Så jäkla deppigt och svårt att inte bli bitter.Visa bifogad fil 179109
Nej jag vet, men det blir så uppenbart under längre pauser hur viktig träningen är för mig. Alltså jag blir verkligen en så mycket trevligare människaMen du, det där är ju inte dåligtvar inte så hård mot dig själv! Man kan ju inte rå för att man blir sjuk ibland.
Nej jag vet, men det blir så uppenbart under längre pauser hur viktig träningen är för mig. Alltså jag blir verkligen en så mycket trevligare människa. Nu sitter jag bara och är sur och typ andas med munnen pga helt stopp i näsan
.
Åh har du någon länk att dela till yogapasset för ländrygg?Fullt upp igår med hundar och stall, så det blev ett 20-min effektivt core/abspass på kvällen när jag kommit hem, och så ett 30 min yogapass med fokus på ländrygg/mot ryggsmärta (har inte smärta per se, men ländryggen molade lite igår så bäst att mota Olle i grind!).
Älskar youtube vid dessa tillfällen, så himla enkelt att hitta bra pass för hemmaträning!