Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Successivt sämre? Felskrivning eller har det blivit svårare att springa långsamt?Ikväll var jag och hunden ute på spåret igen, kändes ändå bra? Har lite märklig träningsvärk i ena låret från den lilla bergsbestigningen, men inget alltför illa. Träffade på människor ute och ville inte se sådana, så vår väg blev lite längre. Vet inte exakt hur mycket, inte särskilt. Tog oss ungefär 18 minuter (slingan är 2.5 km egentligen), försökte jogga långsamt men det verkar gå successivt sämre. Hade definitivt kunnat fortsätta längre, kanske ett varv till, om det inte varit för detaljen att tid existerar och det finns annat att göra. Är nöjd med rundan och ska ta en längre nästa gång![]()
Ingen felskrivning, jag har blivit sämre på att springa långsamt. Skulle tro att bättre muskulatur och kondition=enklare att springa=springer snabbare. Inte för att jag håller ett högt tempo nu, sett till normala tider för joggare. Tänker att sålänge jag klarar att hålla tempot och inte landar i fel vinkel så är det nog bra såSuccessivt sämre? Felskrivning eller har det blivit svårare att springa långsamt?
Blev tabata igår ändå, booty och core. Tänkte egentligen ha dubbelpass på core, men har problem med att jag får ont i nacken av en del övningar, så har behövt hitta nya träningsvideos.Oj, vad mycket jag uppdaterar i den här tråden
Har haft en veckas paus, men har dragit igång sedan i fredags med styrketräning, konditionspass, långpromenader och yoga. Igår blev det tabata, core och booty. Idag blir det ett lite mindre intensivt konditionspass och dubbelpass på core + yoga, cykling, promenad.
Jag hatar knäböj med stång, får bara ont oavsett hur jag håller den och är konstant rädd att jag inte ska ta mig uppVisa bifogad fil 171852
Morgonens pass. Kändes ändå ganska bra! Förutom knäböjen alltså, fortfarande en humbling experience. Testade frontböj istället ett set men jag lyckas inte lägga stången på något bra sätt, det ger mig bara blåmärken![]()
Exakt så!Jag hatar knäböj med stång, får bara ont oavsett hur jag håller den och är konstant rädd att jag inte ska ta mig upp![]()