Jag har haft en bra och varierad träningsvecka!
Måndag: Massage med fokus på min krånglande vänsterarm, men även rygg och nacke. Välbehövligt
Tisdag: Atletisk yoga. Hårt, svettigt och helt fantastiskt
!
Onsdag: Underkropp; marklyft, lårcurl och stående hamstringcurl
Torsdag: Återhämtande yin/restorativeyoga. Avslappnande och mjukt stretchande
Fredag: Överkropp; fokus axlar/bröst/triceps
Lördag: Underkropp; Bulgarian split squats, Hip thrusts, rumänska marklyft och tåhävningar. Nytt PB i rumänska med 4x 110 kg
!
Söndag: Pilates, fokus core och höfter. Herregud vad kroppen fick bekänna färg och visade var jag är svag
!
Stegmässigt snittat på 12600 steg/dag, men kommer höja det lite för jag är inte klar med söndagen än
!
Har även gått på semester (i fredags, så första semesterdagen är ju eg i morgon) så nu håller jag som bäst på att lägga upp en seriös träningsplan, nu när man kan styra dagarna helt och hållet själv
! På onsdag börjar vår PT-träning igen efter 4 v sommaruppehåll, det ska bli svettigt och kul
!
Måndag: Massage med fokus på min krånglande vänsterarm, men även rygg och nacke. Välbehövligt
Tisdag: Atletisk yoga. Hårt, svettigt och helt fantastiskt
Onsdag: Underkropp; marklyft, lårcurl och stående hamstringcurl
Torsdag: Återhämtande yin/restorativeyoga. Avslappnande och mjukt stretchande
Fredag: Överkropp; fokus axlar/bröst/triceps
Lördag: Underkropp; Bulgarian split squats, Hip thrusts, rumänska marklyft och tåhävningar. Nytt PB i rumänska med 4x 110 kg
Söndag: Pilates, fokus core och höfter. Herregud vad kroppen fick bekänna färg och visade var jag är svag
Stegmässigt snittat på 12600 steg/dag, men kommer höja det lite för jag är inte klar med söndagen än
Har även gått på semester (i fredags, så första semesterdagen är ju eg i morgon) så nu håller jag som bäst på att lägga upp en seriös träningsplan, nu när man kan styra dagarna helt och hållet själv