Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tydligen så är jag inte bara en förespråkare för att lyssna på kroppen när det känns motigt. Uppenbarligen så lyssnar jag även när den känns pigg. Så jag gjorde nyss mitt andra pass för dagen (denna gymfria vecka). Blev start på vecka 5 och pass 1 och så får jag se när nästa pass verkar lämpligt att köra. Kan vara i övermorgon, kan vara nästa vecka.
Tack! Haha ja, ofattbart långt enligt mig med@Flixon, du har ju en annan nivå om man säger så!! Så starkt jobbat med dina 9+ mil![]()
Ofattbart långt enligt mig
Hur går det för dig med återhämtningen?
Tack! Haha ja, ofattbart långt enligt mig med
Jo men återhämtningen går sakta men säkert framåt. Vristerna är lite stela fortfarande, men det är nog mycket för att jag gått så illa i veckanhöftböjaren blir lite lite bättre för varje dag, ordinerade mig själv en iprenkur med start igår. Kan fortfarande inte lyfta den i trappstegshöjd än, men jag närmar mig! Fick tid hos fysio på VC på måndag men fortsätter det bli bättre så avbokar jag den.
Haha, jag håller med och är förvånad att jag inte är ännu mer trasigEfter den galna prestationen så får kroppen vara lite ledsen kan jag tyckaJag har sprungit två halvmaror i mitt liv, det är det längsta jag sprungit och tyckte det var nog galet långt så det du gjort är både galet och sjukt imponerande!
Herregud, jag hade heeelt missat denna prestation, måste ha skippat en sida i tråden av misstag. Men jag gick tillbaka och läste nu och alltså WOW! Vilken grej! Var det Ultravasan du sprang? Jag blev trött i benen bara av att läsa om detTack! Haha ja, ofattbart långt enligt mig med
Jo men återhämtningen går sakta men säkert framåt. Vristerna är lite stela fortfarande, men det är nog mycket för att jag gått så illa i veckanhöftböjaren blir lite lite bättre för varje dag, ordinerade mig själv en iprenkur med start igår. Kan fortfarande inte lyfta den i trappstegshöjd än, men jag närmar mig! Fick tid hos fysio på VC på måndag men fortsätter det bli bättre så avbokar jag den.
Haha, lätt hänt! Ja precis, Ultravasan 90. Men alltså jag tycker nästan det vore värre att genomföra Hyrox med den konstant höga pulsen, det tycker jag är vidrigtHerregud, jag hade heeelt missat denna prestation, måste ha skippat en sida i tråden av misstag. Men jag gick tillbaka och läste nu och alltså WOW! Vilken grej! Var det Ultravasan du sprang? Jag blev trött i benen bara av att läsa om det![]()
Hu! Hoppas du inte tappar den. Jag fick så efter jag hade sprungit maraton och nästan alla mina tånaglar trillade av efter några veckor…Haha, lätt hänt! Ja precis, Ultravasan 90. Men alltså jag tycker nästan det vore värre att genomföra Hyrox med den konstant höga pulsen, det tycker jag är vidrigtsen kanske det är trevligare såhär några dagar efteråt i och för sig...
Har för övrigt upptäckt en brutal blåsa UNDER min stortånagel! Alltså verkligen hela nageln är helt upptryckt av blåsan, och så sticker det fram lite framför. Kul med ultra![]()