Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Imponerad att du körde hemma istället, snyggt jobbatVeckan skulle ha inletts med ett mastigt benpass på gymmet och en promenad i solen men pga VAB blev det varken eller. Sov rätt dåligt också (byta lakan mitt i natten osv, säger inget mer).
Så att träna idag satt rätt långt inne, men jag är supernöjd över att jag nu har gjort ett benpass från hemmaträningsprogrammet iställetBara kroppsvikt så det blir naturligtvis mer uthållighet än styrka men ett bra träningspass likväl!
Till sist det jobbigaste…
- Bulgarian split squats 3x14 reps per ben
- Superset donkey kicks + nån variant av kissande hunden
- Utfall bakåt, AMRAP 3x1 minut med 1 min vila mellan
- (Skulle gjort jägarvila här men det var över gränsen för min mentala styrka idag
)
16 min av följande:
- 1 min löpning (= långsam jogg fram och tillbaka mellan vardagsrummet och köket)
- 1 min thrusters (med yogabolster som vikt haha, typ 5 kg cylinderformad sandsäck)
- 1 min sumoknäböj
- 1 min vila
Och så upprepa 4 gånger till totalt 16 min.
Promenaden blir ikväll i mörker![]()
Tack!Imponerad att du körde hemma istället, snyggt jobbat![]()
Vilket recept?Gymvila idag. Började dagen med att baka proteinbagels till frukost som jag hittade recept på igår. Blev väldigt goda
Blir promenad på lunchen och en ridtur efter jobbet plus mina rehabövningar såklart.