Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lyckades, tack @pepp! Verkligen saknat en sån här sammanställning i appen
Visa bifogad fil 185449
Ska se om jag kan mejla han som håller i passet och fråga, skulle tycka att det var jobbigt om de inte har tillräckligt lätta vikter för migJaa, kör! Kan tänka mig att de kommer ha teknikstänger som är lättare, typ 10-15 kg.
Mitt gym i grannbyn har en workshop i olympiska lyft för nybörjare. Det låter kul även om jag tycker styrkelyft är roligare. Men, jag är helt värdelös på pressar. Även när man hjälper till med benen så är nog en 20 kg stång precis vad jag orkar hålla ovanför huvudet och det känns ganska okontrollerat. Vet inte om jag kan anmäla mig när jag inte ens klarar det?![]()
Men du gjorde det! Och kroppen kommer att vänja sig igen.Första löprundan på tre veckor, där jag var sjuk i två.
Fyhelvete rent ut sagt. Jobbigaste rundan på år. Varmt. Tungt. Ont i knäna efter.
Försökte hålla pulsen på max 170, gick ju bra det
Topp på 186, sedan typ 170-178 större delen av tiden. Jösses!
Visa bifogad fil 185469
JaMen du gjorde det! Och kroppen kommer att vänja sig igen.
Nya skor är alltid nice!Ja
Innerst inne ändå jätteskönt!
Enda jag är lite kränkt över är mina knän. De brukar inte göra ont
Eller är jag bara sugen på en ursäkt att köpa nya skor..?
Vad har ni för löparskor?
Tänkte börja springa i spåret här och springa med dottern när hon cyklar, men behöver nya skor
Saucony guide 18 (har ett par 19 som väntar på att börja användas)Vad har ni för löparskor?
Tänkte börja springa i spåret här och springa med dottern när hon cyklar, men behöver nya skor