Vad har ni för löparskor?
Tänkte börja springa i spåret här och springa med dottern när hon cyklar, men behöver nya skor
Jag har Hoka Bondi 9 men det är verkligen superindividuellt. Jag slår ett slag för att prova ut ett par i butik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte börja springa i spåret här och springa med dottern när hon cyklar, men behöver nya skor
Farlig fråga!Vad har ni för löparskor?
Jag har ett par Altra escalante, ett par Asics gel kayano och ett par Salming race. Beroende på vad jag ska göra. För en löptur i spåret hade jag valt Altra. Men det är så otroligt individuellt.Vad har ni för löparskor?
Borde gå till gymmet imorgon bitti men är sjukt otaggad. Peppig energi sökes![]()
Borde gå till gymmet imorgon bitti men är sjukt otaggad. Peppig energi sökes![]()
Har tänkt prova ut i butik men tänkte att det är bra att ha lite märken i bakhuvudet som man kan titta på
Snyggt!Så trött i kroppen. Hade maxning igår med ptn. Blev en tvåa på 100kg i marklyft men mest nöjd är jag nog över en tvåa på 27kg i press. Har knappt fått upp 22.5kg förut. Helt slut idag. Längtar hem till soffan och chipspåsen.
Visa bifogad fil 185506