Trosreklamen här

Gammeln

Trådstartare
Får ni också upp den ibland :D. Dom där super små vita ser ju ut som dom består av pärlor men så är det väl inte. Kan dom vara virkade. Riktigt snygga iaf :d
 
Sv: Trosreklamen här

Vill du veta vilken storlek du ska beställa? Gissar det kan vara lite trixigt att översätta rätt från herrstorlek. Vad brukar du köpa där?
 
Sv: Trosreklamen här

Vill du veta vilken storlek du ska beställa? Gissar det kan vara lite trixigt att översätta rätt från herrstorlek. Vad brukar du köpa där?

Nej jag köper inget där. Tyckte bara dom såg superläckra ut och satt perfekt :)
 
Sv: Trosreklamen här

Reklamen jag får upp brukar vara relaterad till sidor jag brukar besöka.

Så då undrar jag vilka sidor du har varit inne på?
 
Sv: Trosreklamen här

Är det samma som jag får upp ibland så är det från Light in the box. Inte en susning om vad det är för ett företag mer än att det nämnts i trådar här på forumet
 
Sv: Trosreklamen här

Är det samma som jag får upp ibland så är det från Light in the box. Inte en susning om vad det är för ett företag mer än att det nämnts i trådar här på forumet
Ja den är det. Hade dom inte även brudklänningar
 
Sv: Trosreklamen här

Jag laste rubriken och laste den igen ... men hur manga ganger jag an laste den kunde jag inte fa den att "make sense". Sa jag oppnade och laste mera, men inte forran flera poster ner forstod jag vad felet var:p. Jag laste trosreklamen ... som i reklam om en tro, en "belief". :grin:
 
Sv: Trosreklamen här

Jag laste rubriken och laste den igen ... men hur manga ganger jag an laste den kunde jag inte fa den att "make sense". Sa jag oppnade och laste mera, men inte forran flera poster ner forstod jag vad felet var:p. Jag laste trosreklamen ... som i reklam om en tro, en "belief". :grin:

Jo men det är väl lite så typ ;)
 

Liknande trådar

Samhälle Nyligen blev en kändis dömd för köttstöld eftersom hen inte hade blippat alla varorna i korgen. Min fråga blir då, har ni råkat ut för...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 123
Senast: Manji
·
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
688
Senast: Tuvstarr
·
Tjatter Hur ser det ut? Tänker ni pynta? Tänker ni baka, eller klä ut er? Har ni köpt pumpor? Är huset ständigt hemsökt? 👻 Jag köpte första...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 467
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 638
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp