Bukefalos 28 år!

Trosreklamen här

Gammeln

Trådstartare
Får ni också upp den ibland :D. Dom där super små vita ser ju ut som dom består av pärlor men så är det väl inte. Kan dom vara virkade. Riktigt snygga iaf :d
 
Sv: Trosreklamen här

Vill du veta vilken storlek du ska beställa? Gissar det kan vara lite trixigt att översätta rätt från herrstorlek. Vad brukar du köpa där?
 
Sv: Trosreklamen här

Vill du veta vilken storlek du ska beställa? Gissar det kan vara lite trixigt att översätta rätt från herrstorlek. Vad brukar du köpa där?

Nej jag köper inget där. Tyckte bara dom såg superläckra ut och satt perfekt :)
 
Sv: Trosreklamen här

Reklamen jag får upp brukar vara relaterad till sidor jag brukar besöka.

Så då undrar jag vilka sidor du har varit inne på?
 
Sv: Trosreklamen här

Är det samma som jag får upp ibland så är det från Light in the box. Inte en susning om vad det är för ett företag mer än att det nämnts i trådar här på forumet
 
Sv: Trosreklamen här

Är det samma som jag får upp ibland så är det från Light in the box. Inte en susning om vad det är för ett företag mer än att det nämnts i trådar här på forumet
Ja den är det. Hade dom inte även brudklänningar
 
Sv: Trosreklamen här

Jag laste rubriken och laste den igen ... men hur manga ganger jag an laste den kunde jag inte fa den att "make sense". Sa jag oppnade och laste mera, men inte forran flera poster ner forstod jag vad felet var:p. Jag laste trosreklamen ... som i reklam om en tro, en "belief". :grin:
 
Sv: Trosreklamen här

Jag laste rubriken och laste den igen ... men hur manga ganger jag an laste den kunde jag inte fa den att "make sense". Sa jag oppnade och laste mera, men inte forran flera poster ner forstod jag vad felet var:p. Jag laste trosreklamen ... som i reklam om en tro, en "belief". :grin:

Jo men det är väl lite så typ ;)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 172
Senast: Stergo
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 569
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 687
Senast: Sel
·
Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 441
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp