Tvillingar!!!!!!!!!!!

Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Stort grattis!
Och jag tycker inte att du ska rida, även om jag själv ridit under nästan hela min förra graviditet, och lite i denna (har fått sluta pga mina foglossningar).
Efter allt ni har gått igenom för att komma så här långt, verkar det väldigt onödigt att riskera allt genom att rida.
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

*knapplån*

Ett stort, varmt grattis till er! :love:

Jag hade hållt mig ifrån hästryggen, för att slippa oroa mig. Man kan ju göra mycket annat med hästarna!
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Precis hemkommen fran 6v vul. TVA hjartan som slog!!!!!! :bump: :bump:

Ena var 4.1mm och den andra 4.8mm, bada sag perfekta ut enl doktorn. Bade maken och jag brast ut i hogljudd gladjegrat och slutade inte forran vi satt i bilen med alla informationspaket, bilder etc. Nar vi satt pa apoteket och vantade pa att hamta ut mer medicin sa kom flera som jobbar pa kliniken dit for att gratulera oss och jag tror att vi lyckades saga tack genom tararna :love:

For er som inte vet sa har vi forsokt bli gravida sedan maj 2003, vi har gjort 3 farska ICSI behandlingar och en frusen, haft ett tidigt missfall i februari 06, spenderat narmare 200.000kr och tagit MASSOR av droger for att komma sahar langt. Denna gangen tar jag aven dagliga heparinsprutor utover standardgrejerna. Vul var egentligen inbokat for imorgon men jag blodde lite igar morse vilket forstas gjorde oss bada helt panikslagna sa vi fick en akuttid idag istallet. De hittade f.o. inga spar av blod nagonstans och sa att det var ingenting att oroa sig for.

Nasta ultraljud ar om 3 veckor, hoppas hoppas att allt ser bra ut da med. Men nu ska vi fira att vi har kommit sa har langt, och passa pa att njuta lite - hittills har jag mest varit nervos och radd!

Jag ar sa lycklig :love: :bump: :bump:



Men så underbart!:love: Jag minns själv den oerhörda glädjen över ett tvillingbesked, inte nog med att det blir barn- det blir TVÅ!!!!:banana::love:
Jag önskar dig och din familj all lycka, jag har följt dina trådar och vet att ni kämpat hårt för detta! Kram Sar
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

*kl*

:banana: Jättegrattis!
Har tänkt på er många gånger när man läser om barnlöshet, själv har jag kunnat ta det för givet har haft samma tur som Inte Ung.
Håller tummar och tår för att allt går vägen för er nu!
Skippa hästarna den här tiden, sola, läs böcker och käka praliner istället.:bump:
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

KL
Vill också ansluta mig till gratulationskören även om jag inte följt dina problem tidigare.
Tycker inte heller du ska rida, nu när ni kommit så här långt.
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

*knapplan*

Idag ar jag 7 veckor, tank sa langt har jag aldrig kommit forut :banana:

Nu har det fallit sig sa att bada hastarna ar skadade :eek: sa jag behover inte ens fundera pa om jag ska rida eller inte. Men ni har forstas ratt, det ar inte vart det hursomhelst.

2.5 veckor till nasta ultraljud :bump:
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

ÅÅÅh vad kul för er!!!!

Grattis! :bump: :bump:

Hållar alla tummar jag kan för fortsättningen.
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

hehe, läste först att du hade fått barn och började att tycka att dom var vääääldigt små :D

Låter jätteroligt, grattis! :)
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Grattis!!! Håller mina tummar hårt för att det går hela vägen. Kunde inte läsa denna tråd utan att bli lite tårögd.
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

GRATTIS!!!:banana: Har inte följt er men ni verkar verkligen ha kämpat och nu två på en gång!! LYCKA TILL!
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Hoppas att allt är fortsatt väl med er och G*R*A*T*T*I*S*!!!! :bump:
Vad glad jag blir för eran skull.

Har du varit inne igen nu då?
Hur har det gått?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 988
Senast: Corminta
·
Hundhälsa Sa min lilla terrorist pa 7 manader ar verkligen allatare. Nar jag har henne kopplad fungerar "leave it" mycket bra, men nar hon ar los...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag gar 5 - 7 km med Miss Mandy varje morgon genom en avstangd park. (Den ar stangd med bommar och stora skyltar, plus skyltar med...
Svar
6
· Visningar
1 611
Senast: hastflicka
·
Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 322
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp