Tvillingar!!!!!!!!!!!

Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Tack alla :bow:

Sa till nasta fraga, vagar man rida nu? Jag har inte suttit pa en hast sedan jag borjade med sprutorna for ICSI:n... Jag tycker nog att det borde vara ok men alla sager olika och vi kan ju inte direkt bara forsoka igen om ngt skulle handa... Kanske inte vart det anda :confused:
Jag har tva hastar sedan 6 ar tillbaka, ingen av dem sarskilt sprallig eller med olater. Jag hade ju tankt mig att bara skritta och trava, pa ridbanan eller ute (med sallskap), ingen galopp eller hoppning.

Hur skulle ni gjort? Ar det ok att rida nar man ar gravid?
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Jag skulle ha låtit bli.
Ni har för mycket att förlora.

Och det är bara 7½ månad kvar att vänta på.
Det är en kort tid av livet.
Du kan rida sedan.
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Tack alla :bow:

Sa till nasta fraga, vagar man rida nu? Jag har inte suttit pa en hast sedan jag borjade med sprutorna for ICSI:n... Jag tycker nog att det borde vara ok men alla sager olika och vi kan ju inte direkt bara forsoka igen om ngt skulle handa... Kanske inte vart det anda :confused:
Jag har tva hastar sedan 6 ar tillbaka, ingen av dem sarskilt sprallig eller med olater. Jag hade ju tankt mig att bara skritta och trava, pa ridbanan eller ute (med sallskap), ingen galopp eller hoppning.

Hur skulle ni gjort? Ar det ok att rida nar man ar gravid?

Först av allt GRATTIS!!!

och sen: nej... håll dig på marken så inget händer - har man gått igenom så mycket som ni har gjort så "offra" ridningen tills de är ute...

kramisar!!!!!
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Jag hade väntat med ridningen tills efter graviditeten. Detta trots att jag har kompisar, som red gravida.

Jag blev överhuvudtaget ganska "feg" (rädd om oss;) ) under graviditeterna.
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Åh jag förstår precis vad du går igenom!! Jag gratulerar verkligen ur djupet av mitt hjärta! och nej, jag skulle inte ha vågat rida.
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Men det är en sådan oerhörd skillnad om man lätt blir gravid igen eller inte.
Jag reda alla mina graviditeter.
Men jag blir gravid bara av att sortera kalsonger.
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Håller med om att vi alla riskerar olika mycket! Även om ett olycksframkallat missfall vore fruktansvärt för alla, så är det ju än värre för vissa... :crazy:

Ändrar mitt svar till TS:

N E J ! ! Du ska bara sitta och jäsa nu...

:angel: :p
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Grattis!!!! Jag förstår att ni är lyckliga :)
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Åhhh så underbart! Har sett dina trådar förut om allt kämpande. Unnar er verkligen detta underbara!
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Grattis och vad roooligt :D Och två också :bump:
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

ÅH, så underbart för er!!

Stort grattis och lycka till i fortsättningen.

Två :love: på en gång, kan inte bli bättre.

Och du, lev normalt, men rid inte.
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Tack alla :bow:

Sa till nasta fraga, vagar man rida nu? Jag har inte suttit pa en hast sedan jag borjade med sprutorna for ICSI:n... Jag tycker nog att det borde vara ok men alla sager olika och vi kan ju inte direkt bara forsoka igen om ngt skulle handa... Kanske inte vart det anda :confused:
Jag har tva hastar sedan 6 ar tillbaka, ingen av dem sarskilt sprallig eller med olater. Jag hade ju tankt mig att bara skritta och trava, pa ridbanan eller ute (med sallskap), ingen galopp eller hoppning.

Hur skulle ni gjort? Ar det ok att rida nar man ar gravid?

Först och främst stort jjjjjjäääääääääääääääääääääääääääääääättttttttttttteeeeeeeeee GGGGGGGGGGRRRRRRRRAAAAAAATTTTTTTIIIIIIIIISSSSSSSSS!!!!!!

Oj - du anar inte vad underbart lycklig och glad jag blev för er skull. Tänk så fantastiskt... två på en gång. Jag förstår om du kastas mellan outsäglig glädje, är full av förhoppning och tillförsikt och också känner av bottenlös skräck för att något skall hända.

Ni har redan upplevt så mycket och jag har djupaste respekt för att ni klarar alla dessa känslor på samma gång.

Vad gäller ridningen:

DON'T DO IT!

Om något händer så kommer du undra om det berodde på det. Du skulle aldrig förlåta dig och du skulle kanske klandra dig själv frö något som inte ens var din förskyllan.

Nej, ta det nu lugnt. lev normalt, men utsätt dig inte för onödiga risker. Återigen GRATTIS.

Hälsa maken

~C O N G R A T U L A T I O N S~

I'm so happy for you
!
:love: :love:
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Fint att läsa, jag blir glad för er skull!

Håller tummarna!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 988
Senast: Corminta
·
Hundhälsa Sa min lilla terrorist pa 7 manader ar verkligen allatare. Nar jag har henne kopplad fungerar "leave it" mycket bra, men nar hon ar los...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag gar 5 - 7 km med Miss Mandy varje morgon genom en avstangd park. (Den ar stangd med bommar och stora skyltar, plus skyltar med...
Svar
6
· Visningar
1 613
Senast: hastflicka
·
Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 322
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp