Bukefalos 28 år!

peace

Trådstartare
Vi flyger ju som sagt var till Kiruna snart. Sen har vi köpt en bil däruppe och ska bila hem genom Sverige. Då våran ordinarie bur (som han flyger upp i)är för stor för bilen vi köpt,får det bli en tygbur (är inte glad för det, men det går inte på annat vis, liten gammal bil).
Ska iväg nästa vecka och handla en.
Vilket märke är bäst, och så säker nu en tygbur kan vara, tips??
 
Sv: Tygbur

Jag har en som jag har i baksätet. Kvaliteten på den är inte bra dock, men det finns ju relativt billiga. Ingen av tygburarna klarar nog av en krock riktigt bra tror jag.
 
Sv: Tygbur

Håller med Roxer, ingen tygbur är nog säker nog att stå emot en krock. Men jag har en från Dogman som jag upplever som riktigt hållbar. Den är det stålram i och ganska grovt canvastyg.
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 336
Senast: ptr
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 324
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 182
Senast: Elo
·
Fordon Nu är det snart dags att skaffa en ny, större familjebil. Idag har vi en Toyota Avensis Sedan som förvisso varit en jättebra trotjänare...
2
Svar
25
· Visningar
1 742
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • The Eras tour Stockholm
  • Vad läser du just nu?
  • SD:s trollfabrik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp