Ulvarna kommer till byn (varulvslek)

Alltså. Jag skulle vilja säga att det var planerat så, och att vi riskerade att bli av med både Mada och mig om jag inte räddat mig själv.

Men helt ärligt missade jag att hon var med i lyan :rofl: :o
Oftast brukar jag försöka ha dålig koll på vilka som sitter i lyan med mig, blir mer övertygande då :p
 
:D

Kom på att det som också gjorde att vi tvekade lite på Mirtai som siare var att vi tyckte att hon borde ha siat Elo första natten, men inte verkade ha gjort det.
Det hade jag nog gjort om inte borgmästaren lynchats. Utan info i leken tog jag ngn annan.

men jag velade verkligen mellan hemlig och qitis natten som gick
 
Jag skyller på han med fem katter :love: han ringde precis när jag skulle skriva mitt teoriinlägg där jag skulle rösta på q. Hade inte gjort nån skillnad iofs för de andra två hade jag aldrig hittat
 
Kan någon förklara varför jag blev uppkäkad? det kom lite oväntat


SEn är jag också nyfiken på om jag var ensam om att få siarvibbar från @Mirtai ?
Jag hade tidsbrist när jag kom hem, jag tänkte att Mirtai borde blivit siad inatt och nån borde protestera om hon är god. Sen tänkte jag "om hon inte ÄR siaren" men jag hann liksom inte längre utan fick gå på teorin från igår.

Förlåt @Mirtai , det här var fan klantigt.
 
Jag hade tidsbrist när jag kom hem, jag tänkte att Mirtai borde blivit siad inatt och nån borde protestera om hon är god. Sen tänkte jag "om hon inte ÄR siaren" men jag hann liksom inte längre utan fick gå på teorin från igår.

Förlåt @Mirtai , det här var fan klantigt.
Idag har nog varit en av de mest frustrerande dagarna i min ulvlekskarriär :D
 
Ber hemskt mycket om ursäkt för sent svar, har varit massor som pågått IRL.

LL: MikaTela

1. Heffaklumpen/qitis - Varulv
2. Niyama - Bybo
3. Blacksmithfarm - Ängel
4. Madalitso - Varulv
5. qitis - Borgmästare
6. cirkus - Bybo
7. Elo - Varulv
8. Breaktown - Demon
9. glömmerallt - Bybo
10. hemlig - Bybo
11. Mirtai - Siare

DL1:
Byn lynchar: Madalitso
Ängeln skyddade: Elo
Siaren kollar upp: Cirkus
Ulvarna käkar: qitis

DL2:
Byn lynchar: Blacksmithfarm
Demonen lägger sin första extraröst på: Blacksmithfarm
Siaren kollar upp: Hemlig
Ulvarna käkar: glömmerallt

DL3:
Byn lynchar: Mirtai
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 991
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 917
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 622
Senast: Klara
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 911
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp