Ulvlek - Glasstest

cirkus - ulv
Killaloe - ulv
Qitis - ulv
Blacksmithfarm - svartfår
Fio - tvilling
Lenis - tvilling
Mirtai - Ängeln
LenaH - Brevbägare
Hemlig - siare
Madalitso - Bybo
Niyama - Bybo
Bollen__ - Bybo




Natt 1:
Brevbäraren skickar ett beskydd till Madalitso (som skyddar sig själv)
Ängeln skyddar Mirtai
Siaren siar Madalitso (rad skickat till fio och fåret)


Natt 2:
Goda lyan skickar en rad till fio
Vad fint med tanke på temat på leken att @LenaH fick vara en bägare! :rofl:
 
Jag tycker @Lenis inlägg var gränsfall. Stark känsla känns inte tillräckligt men hon hade lagt till att de resonerat lika. Jag hade önskat lite mer teori om varför hon var god men såpass sent i leken gjorde det ändå okej.
 
Jag tycker @Lenis inlägg var gränsfall. Stark känsla känns inte tillräckligt men hon hade lagt till att de resonerat lika. Jag hade önskat lite mer teori om varför hon var god men såpass sent i leken gjorde det ändå okej.

Såg inga krav i lekstart om att alla tankar om alla måste motiveras starkare än att man tänker likadant? Röster ska motiveras ja, men det ar ingen röst- och isf borde ett gäng av rösterna dag ett räknas bort för de var knappast starkare än att motiveras av att vi tänker likadant.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 054
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 420
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 019
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 934
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp