Ulvlek: Grimm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gissar: LenaH är bra på att pricka ulvar, jag brukar vara svår att få lynchad. Nu har ju dock cirkus sett till att få mig lynchad två lekar i rad så nu kanske jag kan slippa bli käk direkt när det uppenbarligen går att lyncha mig som god :p
Jag har aldrig blivit lynchad, så det måste vara för att jag är så dålig på att hitta ulvar ingen vill käka mig. :idea:
 
Ehm enveten? Får jag påminna om leken innan denna? :angel:

Jo, käk lika mycket som alla andra skulle vara trevligt.

äsch - inte då!

Det är lite lustigt att du uppfattar det som att du blir käk så tidigt så ofta - jag tycker inte att du blir det nu längre, ett tag var det nog så, men jag uppfattar det verkligen inte så nu på senare tid.

jag hade dödsångest varje natt denna lek tills jag blev kärlekspar och överlevde - då var jag säker på att min älskade @Snurrfian :love: var ond
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 270
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 484
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 279
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 047
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp