Ulvlek - MLP: Tambelons återkomst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack alla för en rolig lek! Och ursäkta min dåliga närvaro framförallt på slutet.

Men @cirkus var diskussionen en taktik, eller hängde du verkligen inte med i hur jag menade? :D

Jag förstod hur du menade, men jag höll inte med dig.
När nån säger - du är skum när du inte bla bla bla så går det liksom inte att värja sig emot på något annat vis än att visa andra tänkbara möjligheter och allt man får tillbaka är "du är ändå skum oavsett vad du säger och blir ännu skummare om du säger något" (hade jag inte själv fått sian hade jag varit säker på att du siat mig och agerat annorlunda). Vad ska man säga liksom? Jag hade gjort lika oavsett min roll.
 
Hittar inte den leken :( Troligen är den för gammal.

Jag börjar bli så gammal att åren flyter ihop vet du :o:D Försökte oxå söka efter den nu men den måste ligga för långt bak i rullorna..


Men ja, det var det ju! Herregud vilket minne du har människa :up: Vet iaf att jag inte lottade just den rollen utan valde att inte sätta nån nykomling på den, det kändes inte snällt. Heulwen ja, apropå spelare som fått åka i DL1 pga namn och/eller avatar, för på den tiden hade hon iaf en som såg rätt ulvig ut om minnet inte sviker mig :) Minns dock inte alls hur länge jag lekt mer än att Mammas var i full gång när jag började.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 036
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 426
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 993
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 750
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp