Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

Skönt att hemlig var ond, frågan är om det gör de som fötade på henne mer eller mindre misstänkta, det här är en lynch där alibiröter känns troliga, får nog klura lite på det här och gå tillbaka och läsa igenom endel igen

Nja , intressant att du och Art röstade på mig när jag pekade ut er som lyakompisar till hemlig!
 
Jag tycker det här är dagens vettigaste teori så jag väljer att följa den

glömmerallt röstar på fio

Känns inte rimligt att lägga en udda röst i detta lägget, och det som finns som alternativ annars är @godisklubba men tills jag har fått svar från de som inte trodde hen var ulv med Habina vill jag avakta där, övriga har jag kommenterat

Uddaröst? Jag hade EN röst från Art och du röstade precis vid DL , vilken skillnad skulle det göra?
 
Nej, eftersom du redan vet att hon sitter i lyan med dig och kanske glömmmerallt om man ska dra lite slutsatser från röstningen 😎

Känns väldigt rimligt att vilja förvirra då!

Tycker detta citat från cirkus är värt att uppmärksammas. Dvs inga fler röster på Habina som trots allt hade 2 st och vi vet ju nu att hon var ulv


Fast nu gjorde jag det ändå 😉
 
Uddaröst? Jag hade EN röst från Art och du röstade precis vid DL , vilken skillnad skulle det göra?

Jag tyckte det var rimligt att ta ställning bland dom teorier som fanns nära jag inte hade några starka egna, kan ju om inte annat ge folk mer att gå på och jag har motiverat varför jag inte ville rösta på övrigs med röster
 
Artline röstar på fio.

Jag tror att minst en av de tre första rösterna efter cirkus är en ulv och att rösten på Habina dag 1 kan ha varit en alibiröst.


Godisklubban blir jag inte klok på och vill inte ta ställning. Ferrari har röstat på hemlig varje dag så jag är tveksam om de är kollegor.

Annars känns alla icke goda . Är de inte ulvar så kan de vara tjuvar.

Den här rösten finner jag intressant, på vilket sätt känns jag icke god?
 
Kvar:
1. Artline Ferrari carro_lina fio
2. Snurrfian Artline hemlig godisklubba
6. iiantazie glömmerallt Habina hemligglömmerallt
7. Gabby_Ossi cirkus hemlig hemlig
8. Ferrari hemlig hemlig hemlig
10. godisklubba LenaHLobelia snurrfian hemlig
11. Fio Habina Mirtai hemlig
12. Aliisa Hedinn fio LenaH
14. glömmerallt Mistimed carro_lina fio
16. LenaH Habina Habina glömmerallthemlig
17. cirkus Lobelia carro_lina hemlig
19. Mirtai godisklubba Mistimed LenaH

Utslagna:
3. Mistimed Habina LenaH
4. Hedinn Lobelia
5. Habina MistimedLobelia Artline
9. Madalitso qitis fio
13. Lobelia Madalitsogodisklubba
15. qitis Madalitso missar
18. hemlig godisklubba Gabby_ossicarro_lina LenaH
20. Carro_lina godisklubba Aliisahemlig
 
Just nu är jag mest inne på att @LenaH , @Aliisa och @Artline som en del i lyan.

Lena för hennes röständring till Hemlig precis i slutet, när Hemlig hade 5 röster och Lena 4. Ett sätt att försöka få alibi? Framstå som god. Vet inte, tycker inte Lena känns som en god Lena i denna leken. Hittills har jag haft rätt angående mina känslor om både Qitis, Habina, Misti och Hemlig så

Aliisa är det mest känsla. Men redan vid godförklaringen, sen hennes följsamhet, att hon inte vet hur hon ska formulera sig och nu sist rösten på Lena som jag tror är en alibiröst.

Artline för hennes röst som Fio bara för att hon var en av de tre första att rösta på Hemlig. Lite för att en "ulv inte skulle göra så" när det lutar åt ett drev som är lätt att smyga med i.
 
Just nu är jag mest inne på att @LenaH , @Aliisa och @Artline som en del i lyan.

Lena för hennes röständring till Hemlig precis i slutet, när Hemlig hade 5 röster och Lena 4. Ett sätt att försöka få alibi? Framstå som god. Vet inte, tycker inte Lena känns som en god Lena i denna leken. Hittills har jag haft rätt angående mina känslor om både Qitis, Habina, Misti och Hemlig så

Aliisa är det mest känsla. Men redan vid godförklaringen, sen hennes följsamhet, att hon inte vet hur hon ska formulera sig och nu sist rösten på Lena som jag tror är en alibiröst.

Artline för hennes röst som Fio bara för att hon var en av de tre första att rösta på Hemlig. Lite för att en "ulv inte skulle göra så" när det lutar åt ett drev som är lätt att smyga med i.

Jag röstade inte på hemlig idag för att det skulle ge mer i leken. Hade alla röstat på hemlig så hade denna lynchen inte gett så mycket.

Men mot slutet innan gabbys röst kom in så var jag beredd att ändra till hemlig om det skulle behövas.
 
Lena för hennes röständring till Hemlig precis i slutet, när Hemlig hade 5 röster och Lena 4. Ett sätt att försöka få alibi? Framstå som god. Vet inte, tycker inte Lena känns som en god Lena i denna leken. Hittills har jag haft rätt angående mina känslor om både Qitis, Habina, Misti och Hemlig så
Va? Alltså Ferrari, jag tycker nog du får backa upp dina misstankar lite bättre.

Tidigare idag tillskrev du mig saker jag aldrig sagt och nu tycker du det är konstigt att jag röständrade till någon jag flera gånger påpekat att jag misstänkte som ulv när jag dessutom själv låg pyrt till?
Jag fattar inte ditt resonemang och om jag inte anade att du var god skulle jag tycka det var superskumt att plantera den här typen av misstankar utan att ha på fötterna.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 008
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 994
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 949
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 632
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp