Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

Alltså, jag vet inte vad jag ska tro. Har inget som säger att hemlig är god, men är lur mot drevet.

godis skulle kunna vara ulv med henne men jag är lite osäker...

snurris får jag inga goda vibbar av, men kan inte riktigt sätta fingret på varför.

lenaH har röstat på Habina x2 vilket kan tyda på att de inte sitter i lyan tillsammans. Men Lena skulle mkt väl kunna vara tjuv.

så med stor ångest så... mirtai röstar på LenaH jag tror inte hon är ulv, men hon gör inte heller ngt större avtryck hos mig vilket skulle kunna tyda på en tjuv som inte vill märkas
 
DL3

10:39 cirkus röstar på hemlig
11:49 Ferrari röstar på hemlig
13:20 fio röstar på hemlig
14:20 godisklubba röstar på hemlig
17:45 hemlig röstar på LenaH
18:02 iiantazie röstar på hemlig
18:08 LenaH röstar på glömmerallt
19:27 Aliisa röstar på LenaH
20:02 Artline röstar på fio
20:56 iiantazie ändrar röst till glömmerallt
21:08 Snurrfian röstar på godisklubba
21:10 Mirtai röstar på LenaH

hemlig 4
LenaH 3
glömmerallt 2
fio 1
godisklubba 1
 
Jag blir nojjig eftersom både cirkus och hemlig är såna jag fått lite skumma vibbar av, och nu är det cirkus som påbörjade dagens drev mot hemlig... Sedan skulle de såklart kunna vara onda bägge två ändå, men då är frågan om hemlig kanske är psykopaten som lyan offrar och hoppas på att en god till ska åka ut.
 
Tycker verkligen drevet mot hemlig skaver, och blev nojig över att hemlig kan vara psykopat eller rentav god och är därför ovillig att rösta där.
iiantazie ändrar röst till glömmerallt då jag tror att hon kan vara en ulv som försökt rädda en potentiellt ond hemlig (som psykopat) i DL2 samt att hon bara har röstat på bekräftat goda. Har annars inte märkt av henne speciellt mycket och det kan tyda på en ulv som glider med.

Inte mycket bättre än rösten på hemlig men som sagt skaver drevet och jag vill inte vara med däribland.
Ja drevet mot hemligt är en smula oroande, jag ser inte riktigt vad hon gjort som är så skumt? Mer aän att möjligtvis rädda sig själv igår men när jag misstänkte habina för samma sak tidigare i leken så fick jag inte så mycket medhåll. Sen blir jag ju skeptiskt att det blir så pnga röster så tidigt, det händer ju ofta när lyan vill putta ivväg lynchen åt något håll.

Jag tycker dock rösterna på @LenaH är ännu märkligare, hennes röster på Habina känns inte som typiska allibi röster utan jag håller nog henne snarare lite åt ickeulv hållet.
 
Ja drevet mot hemligt är en smula oroande, jag ser inte riktigt vad hon gjort som är så skumt? Mer aän att möjligtvis rädda sig själv igår men när jag misstänkte habina för samma sak tidigare i leken så fick jag inte så mycket medhåll. Sen blir jag ju skeptiskt att det blir så pnga röster så tidigt, det händer ju ofta när lyan vill putta ivväg lynchen åt något håll.

Jag tycker dock rösterna på @LenaH är ännu märkligare, hennes röster på Habina känns inte som typiska allibi röster utan jag håller nog henne snarare lite åt ickeulv hållet.
Hur tänker du på LenaH som möjlig tjuv då?
 
Jag blir nojjig eftersom både cirkus och hemlig är såna jag fått lite skumma vibbar av, och nu är det cirkus som påbörjade dagens drev mot hemlig... Sedan skulle de såklart kunna vara onda bägge två ändå, men då är frågan om hemlig kanske är psykopaten som lyan offrar och hoppas på att en god till ska åka ut.

Men det funkar väl inte? Mästertjuven är kvar och om psykopaten är väck så blir det svårt för ulvarna att vinna så nej, jag tror INTE att de offrar psykopaten innan mästertjuven är borta
 
Men vänta nu, hur vet hon det om hon är god? Hon vet väl inte hur fördelningen goda/ulvar är om hon är god, det kan bara en ulv veta och då tycker jag att detta är något jag absolut reagerar på, vet DU hur fördelningen är på de kvarvarande och tänker att det borde andra också veta?

Men vad är det för snack som går då att goda förlorar om vi inte får ut en ulv idag?Vem började med det?
 
Men det funkar väl inte? Mästertjuven är kvar och om psykopaten är väck så blir det svårt för ulvarna att vinna så nej, jag tror INTE att de offrar psykopaten innan mästertjuven är borta

Men det är väl inbrottstjuven och psykopaten som är kopplade till varandra? Mästertjuven behöver ju bara vara vid liv oavsett när leken slutar så vinner de
 
Men vad är det för snack som går då att goda förlorar om vi inte får ut en ulv idag?Vem började med det?


Frågan är om det kanske kommer från mästertjuven? Jag ska se om jag hittar vem som skrev det först för den kan absolut vara tjuv för det gagnar dom om det är så
 
  • Gilla
Reactions: fio
Men vad är det för snack som går då att goda förlorar om vi inte får ut en ulv idag?Vem började med det?

Alltså det är väl inte säkert men det beror på natten och om både tjuvarna och ulvarna tar en god är det nog kört...

Jag orkar/hinner inte räkna på det mer exakt nu innan DL dock
 
Hörni kan vi hitta vem som först skrev att ulvarna vinner om en god åker idag? Där har vi en tjuv tror jag.
 
Nu kom jag inte ihåg vilka som misstänkte mig för att vara ulv. Men du/ni som gjorde det, skulle ni kunna förklara för mig hur ni tänkt och kommit fram till det?
Jag hänger inte riktigt med i den tanken...
 
Gabby_Ossi röstar på hemlig

För jag tror ändå att det ger mest att få veta hennes roll och jag hoppas att det inte är helt kört om hon nu skulle vara god.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 724
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 613
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 462
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp