Ulvlek: Tolv små bukefalister

:banana: intressant! Då lär vi väl kunna utesluta att cirkus är ulv?

ja, det borde vi väl kunna?

Men jag undrar lite över din röständring. Varför inte vilja ta ställning? Du har ju teoriat en del runt cirkus så undrar lite vad det var som gjorde att du inte höll kvar vid det när det blev skarpt läge?

edit: skrev fel namn

Pust - ja det där kändes ju riktigt bra - även om det varit ännu bättre om hon varit ulv.

Det lustiga är ju att min teori byggde på att onda skulle känna till henne och därför inte ha röstat där igår.

@Niyama baserat på vad cirkus skrivit idag och hennes resonemang kring ferrari så vill jag ha henne åt godare hållet. Däremot funderar jag om snurrfian kan vara ulv, återigen med tanke på blacksmithfarms teori...

ja, det borde vi väl kunna?

Men jag undrar lite över din röständring. Varför inte vilja ta ställning? Du har ju teoriat en del runt ferrari så undrar lite vad det var som gjorde att du inte höll kvar vid det när det blev skarpt läge?

För att det kom inlägg som skulle kunna vara protester mot att Ferrari skulle vara den jag trodde och att om cirkus siats som ulv av Ferrari borde ulvarna valt att offra cirkus när jag gick på så pass hårt.

@Niyama baserat på vad cirkus skrivit idag och hennes resonemang kring ferrari så vill jag ha henne åt godare hållet. Däremot funderar jag om snurrfian kan vara ulv, återigen med tanke på blacksmithfarms teori...

Fast cirkus kände ju troligtvis inte till Ferraris roll, så hon kan ju varit en ulv som trott att Ferrari var god. Men Ferraris teoriande om cirkus bör ju betyda att cirkus är god.

Puh rätt beslut! Synd att det "bara" var fåret men en ond åtminstone. Det gör att jag sätter cirkus åt det godare hållet även om risken finns att Ferrari spelade högt och cirkus är ulv ändå men just nu vill jag tro att cirkus är god. Speciellt när den jag röstade på från början röstade på cirkus.

Röstlista DL1 kl 21.00

16.42 Blacksmithfarm röstar på Ferrari
18. 49 Habina röstar på Blacksmithfarm
20.41 quarter4ever röstar på Habina
20:43 Mikatela röstar på Habina
20:46 Mirtai röstar på Snurrfian
20:49 FiaM röstar på quarter4ever
20:51 Snurrfian röstar på BSF
20.56 LenaH röstar på MikaTela
20:59 Niyama röstar på q4
21:00 cirkus röstar på FiaM
21:00 bollen__ röstar på bsf

BSF var brevbärare
FiaM var röstfifflare

Röstlista DL2 kl 22

18.33 Ferrari röstar på cirkus
19.38 cirkus röstar på Ferrari
19.57 MikaTela röstar på quarter4ever

20.44 Snurrfian röstar på Bollen__
20.53 Mirtai röstar på Ferrari
21.06
Niyama röstar på Cirkus
21.11 bollen__ röstar på cirkus
21.18 Lena H röstar på Snurrfian

21.35 Snurrfian ändrar sin röst till Ferrari
21.56 q4e röstar på Ferrari
21.59 Niyama ändrar röst till MikaTela
21.49 Habina röstar på ferrari

Alltså det är riktigt svårt att dra några slutsatser kring Ferrari enbart på röststatistik då hon missade att rösta igår (DL1)

ska läsa ikapp vad hon egentligen skrivit i leken, så får vi se om det ger något?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka