LL är alltid onda och därför så är det ett tryggt val att rösta på LL för då får man garanterat ut en ond. Sen får man ta det med en näve salt att man första DL skämtar om en massa. Jag hade en fundering på att lägga en röst på
@quarter4ever igår för att hon alltid kommer vara Christian Grey i mina ögon

men såklart, det är ju ingen riktig teori och dessutom med glimten i ögat. Det kändes ju som att du baserade din röst på Hab med motiveringen att hennes lynch mot LL var rätt skum, å andra sidan röstade Mirtai på Snurrfian för att hon alltid är ond utanför lyan

.
Jag undrar lite hur Bollen_ trots att hon satte spiken i kistan för BSF inte hamnar högst på listan över misstänkta i nuet för dig? Har det att göra med att ulvarna inte vill lägga en utslagsröst? Svårt att gå på tycker jag, som det är nu var det faktiskt Bollen_ som gjorde att BSF åkte. Ulv eller inte, jag blir misstänksam mot de som lägger en utslagsröst. Å andra sidan, tidsbrist känner jag igen, jag var ju inte ens vaken så
Varför skulle folk haka på BSF, att hon hade en snurrig teori om att jag och Snurrfian var ulv/får för att vi råkade ventilera samma tankar? Sen tycker jag det är synd att folk röstar på en som inte kan försvara sig närmare DL, då jag själv råkat ut för det, men det är en annan femma. Jag är god så jag är tacksam att ingen följde BSF och röstade på mig. För självklart vill jag vara med och leka så länge som möjligt.
Jag fattar inte alls vad du menade med detta. FiaM röstade på Q4 och det kan tyda på att Q4 är ulv. Jag vet inte hur Svarta Fåret brukar rösta då jag aldrig sett rollen innan, menar du att Svarta Fåret brukar rösta på en ulv i första lynchen för att "visa" sig? Det var iallafall så som jag tolkade ovanstående citat men eftersom jag känner mig grymt förvirrad så tänkte jag att jag dubbelkollar så att jag förstått dig rätt.
Röstlista DL1 kl 21.00
16.42 Blacksmithfarm röstar på Ferrari
18. 49 Habina röstar på Blacksmithfarm
20.41 quarter4ever röstar på Habina
20:43 Mikatela röstar på Habina
20:46 Mirtai röstar på Snurrfian
20:49 FiaM röstar på quarter4ever
20:51 Snurrfian röstar på BSF
20.56 LenaH röstar på MikaTela
20:59 Niyama röstar på q4
21:00 cirkus röstar på FiaM
21:00 bollen__ röstar på bsf
BSF var brevbärare
FiaM var röstfifflare
Nu har jag bara skummat igenom snabbt och tagit ut lite citat, ska läsa mera under dagen... 
Det jag reagerar mest på är jakten på fåret, är inte ulvarna viktigare att få ut?