Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt både ni och jag är nya för varandra.
Jag vet inte hur era spelmetoder brukar se ut baserat på tidigare lekar och roller.
Därför får jag kika över folks motiveringar mot olika och gensvaret på dessa.
Mer kan jag ju inte göra.
Dock kan jag hålla med om att det blir tokigt för dig om du är ulv att du röstade på BSF för hon teoriade om dig och du nämnde det som motivering. Detta gör dig till ett lätt byte.
Kommer nog ha dåligt med tid närmare 21 då jag snart blir avlöst som barnvakt över en kopp kaffe.
Därför väljer jag att lägga min röst redan nu.
Mikatela röstar på quarter4ever.
Pga hennes röständring då hon inte gillade att jag röstade på Habina också. Och hennes röst hade isf gått från kanske betydelsefull till totalt utan relevans.
@cirkus jag undrar om jag fortfarande är misstänkt? Och i så fall: är det för att jag ska ha velat skydda Ferrari?
Du är alltid misstänkt om jag inte har siat dig
Du ligger just nu som ett batchjobb i mitt huvud för att se var jag placerar dig. Din röständring igår är rätt konstig, inte ändringen i sig utan att du fegade och inte vill rösta på Ferrari - det är inte riktigt likt dig. Om du nu kom på att hon nog inte var siarlärlingen och ändrade därför så är det konstigt att du inte ändrade till henne. Men inte vet väl jag om det gör dig till ulv
Okey jag insåg precis att jag inte har lekt på väldigt länge för sist jag lekte kunde man söka direkt i tråden på medlemmar eller ord.
Då detta inte går längre så hoppar jag över citat av den enkla anledning att det skulle ta sån faslig tid att gå igenom 24 sidor på 3-4 personer och citera allt.
Mina huvudmisstänkta är dessa i nuläget:
Niyama - jag tycker hon beter sig skumt. Känns som hon sitter och inte vill fatta beslut men vill gärna låta högt fast utan att behöva göra "skitgörat". Som nu vid DL2. Där lägger hon en röst på en hon misstänker starkt är fåret och talar stort om detta, men när det börjar luta mot att det kommer stå mellan cirkus eller ferrari så backar hon ur och lägger sin röst på ett helt otippat håll.
När hon drog tillbaka sin röst 1 min innan DL så stod det dessutom 4-3 mellan ferrari och cirkus. Men visst hade Habina istället röstat på cirkus och det blivit lottning så hade ju cirkus kunnat åka på det. Dock hade jag inte tyckt att Niyamas röst var lika i ögonfallande i det läget som den är nu när hon fegade ur!
Gemensam nämnare för dessa tre är dessutom att Ferrari inte har nämnt eller teoriat om dessa!
Okey jag insåg precis att jag inte har lekt på väldigt länge för sist jag lekte kunde man söka direkt i tråden på medlemmar eller ord.
Då detta inte går längre så hoppar jag över citat av den enkla anledning att det skulle ta sån faslig tid att gå igenom 24 sidor på 3-4 personer och citera allt.
Mina huvudmisstänkta är dessa i nuläget:
Niyama - jag tycker hon beter sig skumt. Känns som hon sitter och inte vill fatta beslut men vill gärna låta högt fast utan att behöva göra "skitgörat". Som nu vid DL2. Där lägger hon en röst på en hon misstänker starkt är fåret och talar stort om detta, men när det börjar luta mot att det kommer stå mellan cirkus eller ferrari så backar hon ur och lägger sin röst på ett helt otippat håll.
När hon drog tillbaka sin röst 1 min innan DL så stod det dessutom 4-3 mellan ferrari och cirkus. Men visst hade Habina istället röstat på cirkus och det blivit lottning så hade ju cirkus kunnat åka på det. Dock hade jag inte tyckt att Niyamas röst var lika i ögonfallande i det läget som den är nu när hon fegade ur!
Mirtai - än så länge har man inte sett så mycket av henne känner jag. Känns som hon mest har smygit in och lagt lite skumma röster och sen smitit iväg igen. Säger inte det är så utan kan vara att hennes inlägg inte har varit lika iögonfallande när jag har läst igenom här. Hon var visserligen med och röstade ut fåret men det kan ju vara så att dom trodde cirkus var fåret av dessa två (det skulle även förklara Niyamas röständring).
quarter4ever - mina misstankar mot henne kvarstår. Känns lite som att hon ropar högt och är i framkant för att bli minst misstänkt. Hennes försök till röständring fick upp mina ögon förra DL.
Nu var hon visserligen också med och röstade ut fåret men resonerar samma här som hos Mirtai, att dom kanske trodde att cirkus var fåret?
Det som talar emot att hon skulle vara ulv tillsammans med Niyama är att Niyama la en andra röst på q4e i första dl.
Gemensam nämnare för dessa tre är dessutom att Ferrari inte har nämnt eller teoriat om dessa!
Jo, det förstår jag
Jag tänkte mest att innan skrev du nåt om att skydda Ferrari om jag anade att hon var får, vilket är lite intressant för att du har sagt att du vet att jag aldrig skulle skydda kollegor men att när du var ond så passade det ju dig bra att folk fick tro att jag gör så![]()
Här är MikaTelas röstinlägg från igår. Nu vet vi ju att Q4 inte försökte rädda en kollega i allafall. Q4's ändring talar ju snarast till hennes fördel och jag har en känsla av att MikaTela inte ville se den möjligheten alls.
Fast å andra sidan - varför skulle du göra förutsägbara saker helt plötsligt?
Jag funderar fortfarande på dig serru
Om du går till senior och hittar tråden och därefter klickar på totala antalet inlägg så kommer alla som deltar i konversationen upp i numerisk ordning ( högst antal inlägg överst och sedan i fallande ordning) sedan trycker man på inläggssiffran för att få upp alla inlägg som den skrivit![]()
ursäkta?I DL1 säger tyvärr inte hennes försök till röständring särskilt mycket.
Hon kan inte ens med specialroll hunnit få reda på vad Habinas roll var.
Så nej jag tycker inte att det talar till hennes fördel bara för att Habina var en bybo.
Säg hypotetiskt att min teori stämmer då vore det ju klockrent att Q4 röstar på Niyama i sista minuten, skulle den gått igenom och nån av dom avrättas så rentvås den andra?!
Tror du att Ferrari undvek att nämna ulvarna?
ursäkta?
VEM skulle rentvås av de andra?
Båda var ju bevisligen goda?
Eller hur menar du?