AhaJag tror att Q vill att vi ska tro att det är hon genom att hon använder dina ord om att hon protesterar högljutt, vilket jag påtalar att hon faktiskt inte gjorde...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AhaJag tror att Q vill att vi ska tro att det är hon genom att hon använder dina ord om att hon protesterar högljutt, vilket jag påtalar att hon faktiskt inte gjorde...![]()
Jag litar inte på dig.Men hjälp mig dåjag har läst typ femtio gånger!
Om Ferrari istället är ond borde ju någon protestera högljutt tycker jag?!
äh, ångrade mig.
Sen tycker jag ju själv att cirkus har gjort skumma grejer också.
Vet inte vad jag ska tronu finns ju dessutom risken att jag gett onda en anledning till att rösta på cirkus - som kan vara god.
Jag håller fortfarande bollen som skum, men jag undrar om cirkus verkligen är ond och den drivande där är helt klart Ferrari. Snurrfian ändrar sin röst till Ferrari eftersom jag börjar tro att hon försöker få oss att tro att hon har en annan roll än den hon har. Jag kan mycket väl ha fel men det är mina tankar just nu.
Fast det är ju till hjälp för alla, inte minst ängeln?Jag litar inte på dig.![]()
Jovisst men jag tycker siarrollen är rätt uppenbar om du läser igenom leken.
är det detta inlägget av snurrfian jag citerade sist som du tycker är högljudd protest?
Jag tycker det är rätt tydligt. Jag tänker däremot inte vara tydligare än så.Fast det är ju till hjälp för alla, inte minst ängeln?
OM Q4 är ulv så borde hon inte velat rösta ut fåret som står på onda sidan?!
Ulvarna vet ju inte vem fåret är och kan därför bara gissa.
Man kan ju misstänka att det är så att du inte vill hjälpa ängelnJag tycker det är rätt tydligt. Jag tänker däremot inte vara tydligare än så.
Jag vill rösta nu. Jag har två som är högst på min lista och det är Snurrfian och MikaTela. Jag kommer att rösta på någon av dom. Jag tycker ju att Snurrfian varit skum redan iom hennes röst på bsf i DL1. MikaTela har också en massa teorier som jag öht inte hänger med i - det märkliga är att hon teoriar om de jag ev tror är goda - men enda gången hon nämnt Snurrfian är när hon tycker att hennes röst på bsf inte borde vara lagd av en som är ulv för det gör Snurris till lätt byte, dvs försvarar henne.
Men då borde inte Snurris ändrat sin röst? Om hon hade blivit käk i natt, då hade ju ingen trott att hon siat bollen? Någon sa tjänstefel och jag är beredd att hålla med isf. Nä, jag tror hon är en ulv i illasittande siarskrud.Jag har ingen bättre idé än att Snurris siat bollen som ulv. Hon protesterade igår mot Ferrari som siare och när hon ändrade röst påpekade hon att hon fortfarande misstänker bollen. Röstinlägget idag tycker jag också tyder på att det kan vara så, därför:
Niyama röstar på bollen
uhum vill DU att det ska skrivas ut? in the Open?Man kan ju misstänka att det är så att du inte vill hjälpa ängeln
Tillägg: ulvarna brukar ju ha lättare att hitta siaren eftersom de vet vilka som är ulvar/goda.
Men då borde inte Snurris ändrat sin röst? Om hon hade blivit käk i natt, då hade ju ingen trott att hon siat bollen? Någon sa tjänstefel och jag är beredd att hålla med isf. Nä, jag tror hon är en ulv i illasittande siarskrud.