Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför tycker du att Niyama var mer misstänkt?
Jag får inte ihop det riktigt.
Aha och nu visade det sig att bollen__ var ulv!
jag trodde faktiskt inte hon skulle vara så uppenbarmen jäkligt bra att få ut en
Jag har faktiskt två ben, FarmMen det rimmade inte.![]()
Jag tror Ferrari kan ha fixat superalibi till cirkus eftersom cirkus brukar vara rätt bra på att uppfatta vilka som kan ha vissa roller och trots det så RÖSTAR hon på Snurris. Både MikaTela och LenaH känns dock också onda.
Jag tycker att Snurrfian är skum. jag tror att bsf hade helt rätt faktiskt. Det var därför inga röster kommit på vare sig Snurris eller Ferrari i DL2, de onda hakade helt enkelt inte på för den ena visste de var ond, den andra vågade de inte rösta på för de gissade att hon kanske kunde vara god. Dessutom tycker jag att Snurris röst på bsf är mer graverande än vad bollens är - för jag tror att när bollen röstade var det tre goda uppe till lynch, som ond hade hon nog hellre gömt sig bland dom eller rent av lagt upp ytterligare en (FiaM)
cirkus röstar på Snurrfian
Håller med om MT. LenaH har jag sett för lite av. Men det är väl kanske det du misstänker?
Vad gäller cirkus så håller jag fortfarande henne som god, men visst, det är inte omöjligt att Ferrari skulle lyckats skapa ett alibi men jag håller det inte som troligt. Ser det ut som en ulv så är det oftast en ulv och jag tycker inte att cirkus ser ut som en just nu. Men du får gärna försöka övertala mig om motsatsen
Jag menade att mitt rim inte gick ihopJag har faktiskt två ben, Farm
Dock bara en fungerande arm
Bättre?![]()
Jag tror Ferrari kan ha fixat superalibi till cirkus eftersom cirkus brukar vara rätt bra på att uppfatta vilka som kan ha vissa roller och trots det så RÖSTAR hon på Snurris. Både MikaTela och LenaH känns dock också onda.
Ja, jag röstar på Snurris. För jag tror inte samma sak som du om henne. Vi har liksom helt olika ingångsvärden på henne.
Men berätta dina teorier om Snurris då?
Där ser man där sprack hela min teori. Men bra med en ulv ute.
Eh - jag har ju redan gjort det och det är ju dom som du tycker är skumma
Varför berättar inte du vad du har för teorier om henne?
tja, det är inte lätt att ha koll alltid, ffa inte när man har en hjärna som min som spinner loss lite nu och då med alla scenarion.....Skönt att få det bekräftat!Och rätt intressant röstning också... Den spontana funderingen är om Ferrari lyckades göra ett fantastiskt alibi till Cirkus? Men samtidigt så har jag sett en god Cirkus rösta fel flera gånger förra, speciellt när det gäller mig...
Att @LenaH röstade på mig känns inte som någon jätteöverraskning, jag tror att det är hennes nödutgång när hon är ulv och inte har någon annan att rösta på. Mika Tela blir jag inte riktigt klok på, det kan vara antingen eller... Antingen en god som följer sina egna tankar eller en ond som försöker skapa sig ett eget alibi genom inte följa med i ett drev.
Q är jag lite eller rättare sagt mycket fundersam på, visserligen röstade hon på Bollen men det kan lika gärna vara ett försök att skapa sig ett alibi, en god Q brukar ha lite bättre koll..
tja, det är inte lätt att ha koll alltid, ffa inte när man har en hjärna som min som spinner loss lite nu och då med alla scenarion.....
Fast Niyama kan väl fortfarande vara ulv?
Jag inbillade mig att du kanske ändrat uppfattning när det visade sig att bollen var ulv. Tror du fortfarande att Snurris är ulv?
Min teori är ju att Snurris är siare och har siat bollen, detta baserat på hennes "protest" igår mot att Ferrari var siaren, att hon röstade på bollen igår och sen när hon ändrade påtalade att hon fortfarande misstänker bollen. Hon har hela tiden varit tydlig med att hon misstänker bollen på ett sätt som känts "säkert". Och så röstinlägget idag där jag också fick den känslan. Att bollen var ulv stärker min teori tycker jag.
Hon kan fortfarande vara ulv som skaffar sig ett fett alibi. Grejen är att jag tycker att jag sett annan protest mot Ferrari som siare. Så vi har liksom olika personer på den rollen du och jag. Jag tror att den som siades inte siades som ond utan jag tror att den är siad god. Jag tänker såhär att rimligen så borde infon om vem som är siad gått via spionrad till en som läktaren håller som god och om det var bollen så tror jag att det borde funnits fler än Snurrfian som *verkligen* tryckt på bollen som ond och jag ser inte riktigt det. Men jag utesluter inte att du har rätt. HOn är i allafall något mindre misstänkt nu. Men bara något