Bukefalos 28 år!

Ulvlek- vampyrer!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Jodå, läst har jag, men inte alltid man kommer ihåg vad man läst när man skriver inlägget efter att ha varit inne på lite fler sidor under tiden man funderar ut ett svar :D
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Då är det bara pamelakarlsson som inte hittat hit vad? Ser att det är en helt ny användare, kanske nån som bytt nick.. Eller kanske ett troll :nailbiting:
Har skickat mail till vederbörande iaf. Om hon/hen/den inte dyker upp är ni välkomna att se er om efter ev ersättare
!

Jag känner pamelakarlsson IRL och det är jag som övertygat henne att testa att spela på Buke. Hon hänger vanligtvis inte här, men jag skickade ett SMS att leken dragit igång förhoppningsvis ser hon det.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Kan inte riktigt hålla med om att Shaggy upprepade det du skrivit, däremot gjorde Pegasus det med nästan exakt samma mening. För mig så kommrnterar Shaggy enbart temat som rörigt, och nog måste man få göra det trots att du har skrivit något liknande först?
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Haha nä, kanske inte. Men det går lika bra att säga fundilerar istället för funderar som att säga att man blir impregnerad istället för imponerad... Det gör vardagen lite roligare helt enkelt. ;)
Om inte annat blir man förvånad över vad som skrivs :p

Bajer är danska för en öl, gärna då lite mörkare en carlsberg, som ofta kallas hof.
Om du vill att jag ska "känna igen mig" är det bättre att du skriver något skånskt, inte danskt. Jag är ju inte dansk :)
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Då är det bara pamelakarlsson som inte hittat hit vad? Ser att det är en helt ny användare, kanske nån som bytt nick.. Eller kanske ett troll :nailbiting:
Har skickat mail till vederbörande iaf. Om hon/hen/den inte dyker upp är ni välkomna att se er om efter ev ersättare
!

Är jag utesluten innan vi ens börjat? :p

Jag är alltså här men orkar inte riktigt vara aktiv förrän imorgon, då bör jag dock ha hyfsat med tid.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Hej och hallå!
Jag finns på riktigt och är inget troll! Brukar spela på ett annat forum så det ska bli kul att prova här. Lite förvirrande bara i det omvända i människa/vampyr. Lätt att tänka fel märker jag, men det ska väl ordna sig om man får vara med ett tag. :)
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

[...]Om du vill att jag ska "känna igen mig" är det bättre att du skriver något skånskt, inte danskt. Jag är ju inte dansk :)

Spettekaka! Blev jag just nu väldigt sugen på. Minns min barndoms somrar i Sydhalland. Spettekaka och snorkling.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Hej och hallå!
Jag finns på riktigt och är inget troll! Brukar spela på ett annat forum så det ska bli kul att prova här. Lite förvirrande bara i det omvända i människa/vampyr. Lätt att tänka fel märker jag, men det ska väl ordna sig om man får vara med ett tag. :)

Jag tror inte du är den enda som finner det aningen förvirrande. LL kommer förmodligen ha god underhållning, alternativt bli förvirrad själv;). För övrigt ämnar jag hädanefter förkorta ditt nick PK (jag tycker själv att det är våldsamt underhållande, men misstänker att jag är lättroad här i min sjukliga ensamhet).

Sasse - du leder inläggsligan! Jag är mycket nöjd med att jag inte vann den senast.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Antagligen för att jag är sängliggandes och pendlar mellan buke och quizkampen. :p

Vem vann i förra leken? Du brukar ju spamma rätt rejält ;)
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

nu är det inte många som har kommenterat det jag skrivit, men känns det bra att två användare i princip upprepar det jag redan har skrivit utan att det uppmärksammas det minsta? Inte direkt.

Dessutom undrar jag, läser en inte vad som redan står innan ett inlägg skrivs? Och om en nu gör det, varför skriva samma sak? Och om en inte läser, varför inte göra det?

Jag tycker att det känns som många frågetecken här..

För det första var det det enda som egentligen fanns att skriva vid det tillfället om man inte vill ge sig in i totalt ot snack.
För det andra så skriver jag alltid mina egna teorier oavsett om någon annan råkat läsa inläggen före mig. Varför ska en uppenbar teori tillhöra någon speciell person?
Jag tror jag ska återgå till min tidigare vana att aldrig skriva i tråden före första DL förutom ett obligatoriskt röstinlägg.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Antagligen för att jag är sängliggandes och pendlar mellan buke och quizkampen. :p

Vem vann i förra leken? Du brukar ju spamma rätt rejält ;)

1. Hedinn - 98
2. Niyama - 90
3. Myrten - 72

Som synes var jag rejält akterseglad. Eh, det har ju hänt att även du spammat leken.:D
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Herregud vad ni snattrar OT folk, kul det händer ngt iaf! :D
Niy sorry, sitter på jobbet utan papper och har förstadagen-LL-ångest dvs envisa tankar av typen "Har verkligen alla fått PM?" "Har jag tillsatt en roll flera ggr?" följt av "Det kan ju iaf inte bli värre än när jag vägrade låta dem lyncha ängeln" :o:D:nailbiting:;)

Kul att du hoppade på pamela, kanon med nykomlingar! Bara PMa om du har frågor under lekens gång!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 353
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 532
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 890
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 769
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp