Bukefalos 28 år!

Ulvlek- vampyrer!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Ja,jag hade inte tjatat så mycket om jag inte var säker.

Anlednigen att jag kollade upp dig var det som jag skrev i röstinlägget, bortsett från hur du röstade på KD ville kolla upp dig innan det så jag blev glad när bumpo kickades även om hon var god:o

Tyckte jag fick ihop en bra motivering men jag tror du var den ända som ens kommenterade den:rofl:
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Ha ha, ja jag höll å att svimma och tänkte att har jag blivit demonad fast demonen var bortplockad. Så jag bestämde mig för att hålla alldles tyst om allting och sen hoppades jag att jag skulle bli käkad, så mycket enklare än att försöka reda ut på något annat vis.

Tack alla för en kul lek. igen har jag behövt det efter en helvetesvecka - det är verkligen perfekt att ha något att skingra tankarna med.
Stackars Sasse har fått vara avfallskvarn om hur synd jag tyckt om mig själv.

Det var dock tråkigt att onda vann igen. Jag måste, måste, måste lära mig detta bättre så jag inte råkar starta drev åt fel håll. Men jag visste ju att glömmerallt var god iom brevet som Sasse fick. Sen trodde jag ärligt att Myrten var god (hur kunde jag tro det - men nu vet jag bättre igen !!!)
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Ha ha, ja jag höll å att svimma och tänkte att har jag blivit demonad fast demonen var bortplockad. Så jag bestämde mig för att hålla alldles tyst om allting och sen hoppades jag att jag skulle bli käkad, så mycket enklare än att försöka reda ut på något annat vis.

Jag höll på att svimma när jag såg att Myrten skickat till dig :rofl: Det är sånt jag alltid är rädd för att göra, både som LL och som deltagare :D
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

KL

Spöket Vira, vem röstade du på dag 2? Ser inget om det i händelsegenomgången.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Hej!

Har tittat igenom tråden så här i efterhand och blir lite förbryllad. Var det någon annan som fick häxrollen efter mig? Jag återuppväckte nämligen ingen.:confused:
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Jag tror Lenis tog in spöket på eget bevåg, när både du och bumpo försvann.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

:confused:
Men vi blev ju av med demonen för att två goda försvann, och demonen är ju ändå minus en god plus en ond dvs väldigt stark roll. Sen stod det ju aldrig något om att någon annan hade förmågan, verkar lite konstigt om LL gör sig själv till häxa?
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Jag har för mig att Vira blev spöke innan dess. Minns inte exakt när dock. Har för mig att Lenis skrev att hon missade säga till om spöket? Jag antar att Lenis bara försökte fixa situationen.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

LL skrev till oss att häxan väckte spöket. Om hon har skrivit att hon missat att säga till om spöket så har jag missat det.

Men om det är så att LL gjorde sig själv till häxa tycker jag inte att det är okej alls. Om goda sidan kompenseras för bortfallen (med att demonen görs om till vanlig) och dessutom att LL väcker en spelare - då måste onda också kompenseras tycker jag. Och jag föredrar att en annan spelare får ta över häxans förmåga och att det skrivs ut, nu verkar det som att häxan hoppade av och LL själv övertog förmågan vilket är en aning märkligt.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Tackar alla för en underhållande läsning, och tack för att jag blev lynchad första dagen, för det körde som vanligt ihop sig på jobbet då det tillkom 5 körningar som jag inte visste om då jag anmälde mig :banghead:

Grattis onda, och väl kämpat goda :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 274
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 166
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 529
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 644
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp