Bukefalos 28 år!

Ulvlek- vampyrer!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Det är svårt. :) Se bara på glömmerallt, hon var ju i princip godförklarad när hon la sin röst på Paddi, ändå hakade ingen på.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Jag tyckte ditt inlägg var ett klockrent "jag har siat en ond!!!" och fattade inte alls att du rök. En gammal räv på det här hade inte skrivit ut det så men är man rätt ny så. Men jag hade ju facit så va kanske.. liiiiiite.. lättare för mej ;)
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Det var verkligen inte meningen att vara otrevlig och så, så jag ber om ursäkt om det uppfattades på det viset. Jag är helt enkelt bara inte så bra på att tänka och analysera och framförallt formulera mig på ett vettigt sätt. :)
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Jo, vi räknade ut det rätt snabbt i lyan också, men det är ju svårare som god, kan ju vara nån som luras också, eller nån ny som bara gissar eller får för sig nåt.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Och tack för att nån tycker jag gjorde rätt, jag håller helt med Niy i hennes resonemang :)


Nu ska jag nana, upp tidigt till hundutställning imorn!
Tack alla för den här gången! Over and out, nu ska jag gå och drömma om Damon.. hehe ;)
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Problemet var att hon snurrade in sig i så konstiga resonemang så det hela blev obegripligt. Förklaringarna blev änu konstigare än ursprunget och ja... I efterhand så var det ju tydligt men det var så dags då.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Ja verkligen! Borde väntat med att rösta och sen efter det siat Myrten (just för att hon är klurig) då hade det kanske gått vägen för de goda. Fast ja ja. Alla gör ju så gått de kan och inte var det lätt att teoria om dig och ju mer jag skrev desto flummigare blev det :crazy:.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

*KL*

GLÖMMERALLT! Grattis till fantastiskt spel som herde!:bow:

(Och hurra för att onda vann!)

Tack, tack. :)

Sen ser jag inte riktigt det fantastiska i att först rösta på någon jag tror är siaren. Ja jag trodde hon kunde vara siare ganska långt innan sista panikändringen men jag tänkte när jag ändrat att skriver jag ut det så kommer ni garanterat inte lyssna på mig:rofl: Min huvudteori var nämligen att Sasse var siare eftersom hon kring första nattdeadline bytte åsikt om Killaloe.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Om jag plockat fram hjärnan och röstat på Paddington så hade det gått vägen för de goda. Det är alltig lätt att vara efterklok.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Varför skyddade du dig själv förresten?

Det gjorde hon inte.
Jag gav brevbäraren lite mer makt denna gång så hon fick välja vem som skulle skyddas, vem som skulle sias osv. Bara att hon själv inte fick veta svaret, typ brevbäraren får inte öppna andras brev ;) På så vis blir det knepigare men mer utmaning att vara brevbärare. Man kan ju råka sia ängeln och skicka det in i lyan tex.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Du har - precis som jag - gjort det onda och dumma att välja ett nick som är värdelöst om man är ond i ulvlekar med bokstäver i :p.

Ok,ska registrera ett nick som heter Ninaninania som jag ska använda i alla lekar framöver - tror att det är de vanligaste förekommande bokstäverna ;)

eller så ska jag FÖRBJUDA AVHOPP FROM NU !!!! ;)
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Vi trodde att Sasse var herde och kollat bokstaven K. Och har full förståelse för att inte du trodde det.

Men vi misstänkte aldrig att du var herde, så det var väl ändå riktigt bra spel från din sida? När det inte finns i närheten av de ondas radar att du har den roll du har?
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Fast det var kul att vara brevbärare, riktigt kul. Man fick tänka några steg extra hela tiden så man själv skulle kunna utnyttja det man skickade till någon annan.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Du har - precis som jag - gjort det onda och dumma att välja ett nick som är värdelöst om man är ond i ulvlekar med bokstäver i :p.

Nej då paddis nick är rätt bra var tvungen att vänta in att övriga med P skulle dö innan jag kunde "sia" henne och jag ville kolla just henne eftersom hon var så skum.

Däremot är ju mitt Ö och ditt V rätt värdelös.

Sasse är ju typ helt omöjlig, jag ville ju kolla henne i början men alla hennes bokstäver delas ju av minst sjuttifjorton pers.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Ok,ska registrera ett nick som heter Ninaninania som jag ska använda i alla lekar framöver - tror att det är de vanligaste förekommande bokstäverna ;)

eller så ska jag FÖRBJUDA AVHOPP FROM NU !!!! ;)


Jag är HELT med på det senare, blir sjukt mkt bryderier för en som LL när flera ryker..

(jaja jag SKA sova..)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 813
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 137
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 515
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 492
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp