Bukefalos 28 år!

Ulvlek- vampyrer!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Ok,ska registrera ett nick som heter Ninaninania som jag ska använda i alla lekar framöver - tror att det är de vanligaste förekommande bokstäverna ;)

eller så ska jag FÖRBJUDA AVHOPP FROM NU !!!! ;)

Tror inte du hunnit in i lyan när vi beslutade att:

Niyama = Aaaaa
Myrten = Aaa
Hedinn = Aa

Så då kan du ta Aaa!:idea:
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Jag tyckte ditt inlägg var ett klockrent "jag har siat en ond!!!" och fattade inte alls att du rök. En gammal räv på det här hade inte skrivit ut det så men är man rätt ny så. Men jag hade ju facit så va kanske.. liiiiiite.. lättare för mej ;)

Kul att någon tyckte det var ett smart drag iaf :D. Fast allt blir ju lättare med facit såklart ;).
Det var verkligen inte meningen att vara otrevlig och så, så jag ber om ursäkt om det uppfattades på det viset. Jag är helt enkelt bara inte så bra på att tänka och analysera och framförallt formulera mig på ett vettigt sätt. :)
Äh det är ju en lek så det är väl inget att be om ursäkt för :).
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

För att inte tala om hur frustrerande det är att se sitt eget lag försvinna. Visst var det 3 pers som bara gick upp i rök?
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Vi trodde att Sasse var herde och kollat bokstaven K. Och har full förståelse för att inte du trodde det.

Men vi misstänkte aldrig att du var herde, så det var väl ändå riktigt bra spel från din sida? När det inte finns i närheten av de ondas radar att du har den roll du har?

Jag var rätt säker på att ni räknat ut det, så nu känns det lite bättre :D

Cirkus hade också K! Är bokstavsexpert nu nästan :p
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Jag funderade på det precis i slutet när du höll på att noja för att bli käk. Att du liksom ville att vi skulle välja dig.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Kul att någon tyckte det var ett smart drag iaf :D. Fast allt blir ju lättare med facit såklart ;).

Äh det är ju en lek så det är väl inget att be om ursäkt för :).

Jag tycker du spelade jättebra för att vara siare och ny! Bara en sådan sak som att lyckas sia en ond första natten var bra dessutom så fick jag ju lite siarvibbar från ditt inlägg, tyvärr fick vibbar jag ju mer från Sasses.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Ok,ska registrera ett nick som heter Ninaninania som jag ska använda i alla lekar framöver - tror att det är de vanligaste förekommande bokstäverna ;)

eller så ska jag FÖRBJUDA AVHOPP FROM NU !!!! ;)

Du har faktiskt ett bra nick för att vara så långt, jag han i varje fall bli lite frustrerad över att du inte var ensam om någon innan bumpo kickades, misstänkte dig rätt tidigt så jag tog chansen när jag fick den.

Du spelade också bra, blev väl bara misstänkt av mig typ?
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

tyvärr fick vibbar jag ju mer från Sasses.

Din svenska alltså :p :rofl:

Sasse är ju typ helt omöjlig, jag ville ju kolla henne i början men alla hennes bokstäver delas ju av minst sjuttifjorton pers.

Jag tycker för egen del det är rätt bra, när jag är ond åtminstone ;)


Förövrigt trodde jag det var Myrten som var brevis när hon i princip godförklarade glömmerallt efter att jag typ gjort det.

Annars ser jag att jag hade rätt om Paddan, även om jag aldrig hann teoria om henne innan jag blev uppäten, och min känsla för Killaloe var någorlunda i alla fall :p
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Jag funderade på det precis i slutet när du höll på att noja för att bli käk. Att du liksom ville att vi skulle välja dig.

Ja, ja var ju säker på att ni hade koll på att jag var herde så det var ett sista famlande efter halmstrån för att eventuellt kunna göra er osäkra.

Jag hade stenkoll på att käkningen kunde vara avgörande men ville inte ge upp i förväg.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Haha, vi trodde verkligen inte det... förrän då när du skrev sådär då började jag fundera lite och påpekade att herden KAN ju varit skyddad den natten vi försökte äta dig.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

OT

GA, ska du ha din dubbelnickslek härnäst? Eller ska vi köra en vanlig först så att de nya bli än mer varma i kläderna?
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Din svenska alltså :p :rofl:



Jag tycker för egen del det är rätt bra, när jag är ond åtminstone ;)


Förövrigt trodde jag det var Myrten som var brevis när hon i princip godförklarade glömmerallt efter att jag typ gjort det.

Annars ser jag att jag hade rätt om Paddan, även om jag aldrig hann teoria om henne innan jag blev uppäten, och min känsla för Killaloe var någorlunda i alla fall :p

Skönt att höra att jag inte var ensam om att se det skumma i Paddi, trodde jag skulle bli knäpp där ett tag när ingen misstänkte Paddi och alla cirkus(förutom shaggy så därför började jag misstänka att shaggy var brevis) och jag visste att det var precis tvärtom:banghead:



Jag skyller allt på tangentbordet!
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Om ni kan vänta en vecka så kan jag hänga på också :)

Men det beror ju på hur de andra kan och vill osv.

Om en vecka passar mig bra oavsett vad vi kör. Då hinner vi väl ragga lite deltagare också.

Då tycker jag vi satsar på en dubbelnickslek om en vecka om fler vill det. Passar mig bra för jag har två prov i veckan som kommer så det är bättre än att köra nu.
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

SOM AV EN HÄNDELSE finns det nu en anmälningslista för dubbelnicksleken i rätt tråd...
 
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Du har faktiskt ett bra nick för att vara så långt, jag han i varje fall bli lite frustrerad över att du inte var ensam om någon innan bumpo kickades, misstänkte dig rätt tidigt så jag tog chansen när jag fick den.

Du spelade också bra, blev väl bara misstänkt av mig typ?

Annars ser jag att jag hade rätt om Paddan, även om jag aldrig hann teoria om henne innan jag blev uppäten

Tack GA :), men förstår inte varför ni misstänkte stackars lílla mig ;)

var lite frustrerande när jag insåg att jag var ensam om "P" - och misstänkte att herden kollat upp eller att du siat mig m tanke på hur du gick på i ditt inlägg om mig.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 806
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 515
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 489
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp