Bukefalos 28 år!

@Paddington

I detta läget spelar det mer eller mindre roll vem som är siad eller inte.

Eftersom jag inte tror att koppen är tvilling pga hennes röst i första dl, och inte du heller med din röst på Lilltess och sedan din kommentar efteråt att du verkligen trodde att hon var ulv var ett spel för galleriet.
Det lämnar alltså Lobelia och Habina till att vara goda, och eftersom jag är den tredje goda av oss som är kvar så är du och Koppen ulvar.

Dessutom vet ängeln vem som inte blev äten inatt. Visst kan det vara ängeln som skyddade sig själv, men hur som vet då spionen vem som är ängeln och skulle ängeln skyddat någon annan än ängeln och spionen inatt så vet ju spionen om alla goda som är kvar i leken.
Din och Koppens röster igår är inte till eran fördel men det är Lobelias och Habinas och ännu mer nu med tanke på att båda röstat på dig idag, och även för min egna del med rösten igår och idag.
 
Bekänt färg? Jag röstade på den jag tyckte var mest misstänkt av de två som hade fått röster och eftersom jag haft funderingar på Matmissbrukaren sedan dennes hämndröst så röstade jag på henne.

Eftersom jag helt glömt bort att jag skulle på AWn igår och den var betydligt roligare än vad de brukar vara (höll på till 00.30) så fick jag göra en @cirkus och försöka snabbt skumma leken på toaletten och skriva ett inlägg och sedan skriva ihop röstinlägget vid bardisken.
Härligt att höra att du roat dig, men faktum kvarstår, hade du haft den enda roll jag var osäker på så hade du inte röstat på MM.
 
Mitt inlägg idag var ett förtydligande till det jag skrev igår Matmissbrukaren och vem som ev varit siad el inte var aktuellt både igår och är även aktuellt idag.

Det jag är lite förvånad över att ni verkar vara så överens och ingen ifrågasätter något. Ser man på röstningen när Lilltess åkte så var jag den enda som hade en avvikande teori - både du, Snurris, Lobelia och LenaH hade i stort sett samma teori som baserades på Lilltess röst på Snurrfian och själv höll du ju LenaH och Lilltess som högst misstänkta då och LenaH vet vi ju var god.

Jag vet ju vad jag är men kommer inte att kunna övertala någon av er iaf så jag kan lika gärna rösta nu, jag med.

Paddington röstar på Matmissbrukaren, baserat på tidigare teorier
 
Om jag nu skulle bli mat så tänkte jag bara säga att jag kvarstår vid mina tidigare teorier om Koppen. Jag tror hon är ulv för hon hade inte Röstat på sin tvilling i första dl. Sedan var hon med Paddington igår och försökte rädda Snurrfian. Och idag, då vänder hon tvärt och rösta på Paddington istället för att följa Paddington och rösta på mig, så som dom båda gjorde igår. En alibiröst i mina ögon när dom visste läget var kört.
Så, vad jag vill ha fram. Finns jag kvar imorgon så hade jag valt att lägga min röst på koppen.
 
Jag börjar också luta mer åt att koppen är ond. Ffa för att hon inte svarar på mina frågor och vill förklara sig. Men även för att hon röstade på matmissbrukaren igår.
 
*uppdatering*

Ulvarna käkade Habina som var tvilling!


DL återigen 21.30 :)

Glad Första Advent på er! (Om man nu kan säga så ;) )
 
Lite trist, skärpning ängel! Bye Bye Habina

Ganska uppenbart nu, om MM är ulv är jag blind. För den måttligt imponerande kappvändningen.

Lobelia röstar på koppen
 
Om jag nu skulle bli mat så tänkte jag bara säga att jag kvarstår vid mina tidigare teorier om Koppen. Jag tror hon är ulv för hon hade inte Röstat på sin tvilling i första dl. Sedan var hon med Paddington igår och försökte rädda Snurrfian. Och idag, då vänder hon tvärt och rösta på Paddington istället för att följa Paddington och rösta på mig, så som dom båda gjorde igår. En alibiröst i mina ögon när dom visste läget var kört.
Så, vad jag vill ha fram. Finns jag kvar imorgon så hade jag valt att lägga min röst på koppen.

Min teori om Koppen.

Matmissbrukaren röstar på Koppen
 
Jag refererar till min tidigare teori och röst på MM och tycker det är lystigt hur hon kan vara så säker på min roll nör hon desutom röstat på Habina i ett DL.
Varför inte rösta på mig om man är så tvärsäker?

Koppen röstar på Matmissbrukaren
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 587
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 485
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 107
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp