Bukefalos 28 år!

Lite sammanställning/statistik om någon är intresserad :)

1. Matmissbrukaren - spion
2. Lilltess - tvilling
3. LenaH - siare
4. cirkus - häxa
5. Lobelia - ängel
6. Bumpo/Habina2 - tvilling
7. Habina - bybo
8. Paddington - ulv
9. Snurrfian - ulv
10. Koppen - ulv

Röstlista dag 1:
Snurrfian röstar på Paddington
Habina röstar på Matmissbrukaren
Paddington röstar på Koppen
Koppen röstar på Lilltess
LenaH röstar på Snurrfian
Lobelia röstar på Habina
Lilltess röstar på Snurrfian
Matmissbrukaren röstar på Habina

Ej röstat: Cirkus, bumpo
Habina lynchas.

Natt 1
Ängeln skyddar Lobelia
Siaren siar Lilltess, Koppen & Matmissbrukaren
Häxan förhäxar Paddington
Ulvarna käkar Cirkus

Röstlista dag 2

Lobelia röstar på Lilltess
LenaH röstar på Lilltess
Paddington röstar på lilltess
Matmissbrukaren röstar på Lilltess
Snurrfian röstar på Lilltess
Lilltess röstar på Snurrfian

Ej röstat: Koppen, bumpo
Lilltess lynchas
Habina tar över bumpos roll

Natt 2
Ängeln skyddar Lobelia
Siaren siar Matmissbrukaren, Lobelia, Snurrfian
Ulvarna käkar LenaH

Röstlista dag 3
Matmissbrukaren röstar på Snurrfian
Habina röstar på Snurrfian
Koppen röstar på Matmissbrukaren
Snurrfian röstar på Matmissbrukaren
Lobelia röstar på Snurrfian
Paddington röstar på Matmissbrukaren

Snurrfian lynchas

Natt 3

Ängeln skyddar Habina
Ulvarna försöker käka Habina

Röstlista dag 4
Habina röstar på Paddington
Lobelia röstar på Paddington
Matmissbrukaren röstar på Paddington
Koppen röstar på Paddington
Paddington röstar på Matmissbrukaren

Paddington lynchas

Natt 4
Ängeln skyddar Lobelia
Ulvarna käkar Habina

Röstlista dag 5
Lobelia röstar på Koppen
Matmissbrukaren röstar på Koppen
Koppen röstar på Matmissbrukaren

Koppen lynchas - De goda vinner leken!
 
Jag är ledsen att jag stökade till det för er genom att inte rösta/teoria om @Koppen dag 2!
Dels hade jag (som @Matmissbrukaren gissade) ingenting att gå på, dels så var jag märkligt övertygad om @Lilltess' ondska och dels så den enda gång jag varit siare förut så lynchade vi spionen dag 1 så jag hade glömt att någon såg vad jag gjorde... :angel:
 
Tack @Idahoe för en rolig lek. :)

Tyckte det var en lagom stor lek att börja med igen, jag hängde nästan med hela tiden.

Tack @Lobelia för att du skyddade mig trots att jag trodde du var ulv. :heart
 
Tack alla för en rolig lek - å grattis @Idahoe till en lyckad start som LL :)
Antar att du fått blodad tand nu ;)

Blodad tand, hehe, så passande... :sneaky:;) Men absolut! Såå kul att se hur ni teoriade och hade er när man satt med "facit" :p

Jag måste säga att man lär sig en himla massa kring speltaktiker på det sättet med :up:
Note to self: Lita aldrig på Lyan! (Eller lita aldrig på Paddi? :p;))
 
Jag hann ju liksom inte göra så mycket.
MEN anledningen till att jag förhäxade Paddington (vilket jag alltså hann) var att jag fick ondvibbar första dagen. Synd bara att det inte spelade någon roll.

Synd också att min enda tanke som fick fäste var till gagn för de onda. Alla de fyra sista som röstade var goda, jag trodde allt att någon av dom var ond.

MEN GODA VANN!
 
Duktig du var som LL @Idahoe :)

Och @LenaH Lena Lena


Kunde du inte gett mig någonting mer om Koppen :p Nu var jag ju smart och räknade ut det själv som tur var :D ;)
Det var liksom, du skrev två ord om att du sätter henne till onda sidan, inga teorier alls om henne och sen röstar du på Lilltess :confused: :p
 
Duktig du var som LL @Idahoe :)

Och @LenaH Lena Lena


Kunde du inte gett mig någonting mer om Koppen :p Nu var jag ju smart och räknade ut det själv som tur var :D ;)
Det var liksom, du skrev två ord om att du sätter henne till onda sidan, inga teorier alls om henne och sen röstar du på Lilltess :confused: :p
Men vafan, jag räknade ju med att du och Lobelia skulle haja! :angel:

Dessutom gav jag er ju "facit" i mitt testamente! :p
 
Men vafan, jag räknade ju med att du och Lobelia skulle haja! :angel:

Dessutom gav jag er ju "facit" i mitt testamente! :p

Jodå, jag hajjade efter en liten stund. Jag undrade först vad du sysslade med men kom fram till att du inte ville visa dig och därför röstade på Lilltess som alla andra. Var någonstans är ditt testamente :o
 
Jodå, jag hajjade efter en liten stund. Jag undrade först vad du sysslade med men kom fram till att du inte ville visa dig och därför röstade på Lilltess som alla andra. Var någonstans är ditt testamente :o
Nä, jag tänkte faktiskt inte på spionen om jag ska vara ärlig. :o

Äh, det var inget avancerat utan det var när jag kvällen innan jag blev käkad höll fast vid att Koppen var hårig och att det då pekade åt Paddans och Snurris håll.

Att bumpo var tvilling blev ju helt uppenbart när Lilltess skrev att hon kunde ta över den rollen. :p
 
Jodå, jag hajjade efter en liten stund. Jag undrade först vad du sysslade med men kom fram till att du inte ville visa dig och därför röstade på Lilltess som alla andra. Var någonstans är ditt testamente :o
Hittade faktiskt :):


Ok, någon/några lurar mig helt klart.
Jag var helt 100 på att Lilltess var ulv, gärna med sällskap av @Koppen i lyan. Och eftersom alla andra verkar goda så funderade jag faktiskt allvarligt på om bumpo/@Habina var den tredje.

Uppenbarligen hade jag fel.
Oavsett vilket så har jag inte släppt Koppen, jag tror hon är hårig men hon har bevisligen andra kompisar.

Nu måste jag tänka i andra spår och det leder mig till @Snurrfian och @Paddington som tänkbara flockmedlemmar?

@Matmissbrukaren och @Lobelia är fortfarande helt neutrala för mig och jag tvivlar starkt på att Lobelia skulle lagt första rösten på Lilltess om hon vore ulv.

Gaaaah!!! :arghh:
 
Duktig du var som LL @Idahoe :)

Och @LenaH Lena Lena


Kunde du inte gett mig någonting mer om Koppen :p Nu var jag ju smart och räknade ut det själv som tur var :D ;)
Det var liksom, du skrev två ord om att du sätter henne till onda sidan, inga teorier alls om henne och sen röstar du på Lilltess :confused: :p
Ingen större fara, koppen var jag ganska säker på det var mellan dig, snurris och Paddan jag tvekade. Du hade säkert följt mig om
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 586
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 367
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 475
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 104
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp