Bukefalos 28 år!

Kul kväll... bråk med killen.... igen...
Jag har beställt taxi och drar härifrån så fort jag bara kan, därför lägger jag min röst nu.
MM är misstänkt redan första DL
Där kontrar hon genom att utge Lilltess som ond
Får även känslan att hon misstänker LenaH
Bägge visade sig vara goda roller.

Koppen röstar på Matmissbrukaren
 
Kul kväll... bråk med killen.... igen...
Jag har beställt taxi och drar härifrån så fort jag bara kan, därför lägger jag min röst nu.
MM är misstänkt redan första DL
Där kontrar hon genom att utge Lilltess som ond
Får även känslan att hon misstänker LenaH
Bägge visade sig vara goda roller.

Koppen röstar på Matmissbrukaren

Jag misstänkte aldrig LenaH?
Jag velade lite mellan henne och Lilltess ett tag men om du läser vidare så ser du att jag och LenaH senare hade samma tankar vilket gjorde henne neutral i mina ögon.
Jag tror du läser väldigt slarvigt :cautious:
 
Jag försöker klura på vem som har vilken roll, mest funderar jag på tvillingen. Genom att titta på vem som röstar på vem så vill jag stryka några som kandidater. Att lilltess skulle riskera att lägga upp sin tvilling för utröstning känns långsökt så där stryker jag Snurris och av samma anledning men svagare vill jag stryka koppen. Det känns totalt omotiverat att första dagen välja att rösta på sin tvilling. Paddan är den som drar igång misstankarna mot Lilltess även om första rösten lades av mig så verkar det udda att försöka få ut sin tvilling.

Det är 2 kvar förutom mig och här är jag mer osäker så jag får fundera vidare.
 
Jag vill vara kvar och leka och förstår ärligt talat inte riktigt hennes teori mot mig. Med tanke på att jag har annat för mig ikväll så lägger jag min röst nu. snurrfian röstar på matmissbrukaren
 
Jag vet att det kommer stå mellan mig och Snurrfian för Paddington lär lägga sin röst på mig. Om inte så är det ett bra alibi, men blir det lottning har dom 50% chans att vinna och jag tror dom kör på det, för jag tror Lobelia ändå tror mer på mig som god än Snurrfian.

Enligt LenaHs inlägg så borde Koppen vara siad eftersom det var henne och Lilltess som hon hade misstankar mot, men som jag skrev innan idag så hade hon inga teorier att ta till på Koppen eftersom hon varit inaktiv och la därför sin röst på Lilltess som hon också var osäker på, och följde strömmen som jag skrev tidigare.
Bumpo/Habina nämner hon inget om vilket gör att jag tror att hon inte var siad för annars borde hon skrivit ner någon liten tanke om det. Och Lobelia har jag skrivit om tidigare, att hon känns ärlig i sitt letande efter ulvar och det märks ännu tydligare efter hennes motfråga till Habina där Habina sätter Koppen till goda sidan pga uteslutningsmetoden och vidare om hennes teorier hon skrev innan ikväll och dessutom hade inte Koppen röstat på sin tvilling i första dl som hon skriver.

Så min lista ser iaf ut så här.

Goda

Matmissbrukaren
Lobelia
Habina

Onda

Koppen
Snurrfian
Paddington
 
Det är lite för många som är lite för inaktiva, både av de som lämnat och de som är kvar och dessutom många uteblivna röster. Det gör inte saken lättare. Jag tror mig gissa vem som hav vilka roller men är fortfarande osäker.

Det ser ut som jag får välja mellan MM och Snurrfian om jag inte vill försöka få en lottning mellan 3 olika och det vill jag inte. Jag har hela tiden tänkt lika som MM vilket inte är direkt vanligt, det känns som hon är på den goda sidan. På Snurris har jag inte mycket och hon är inte mitt förstahandsval som ond men rösten går på henne då jag inte är beredd att lägga rösten på MM.

Lobelia röstar på Snurrfian
 
Jag vet att det kommer stå mellan mig och Snurrfian för Paddington lär lägga sin röst på mig. Om inte så är det ett bra alibi, men blir det lottning har dom 50% chans att vinna och jag tror dom kör på det, för jag tror Lobelia ändå tror mer på mig som god än Snurrfian.

Enligt LenaHs inlägg så borde Koppen vara siad eftersom det var henne och Lilltess som hon hade misstankar mot, men som jag skrev innan idag så hade hon inga teorier att ta till på Koppen eftersom hon varit inaktiv och la därför sin röst på Lilltess som hon också var osäker på, och följde strömmen som jag skrev tidigare.
Bumpo/Habina nämner hon inget om vilket gör att jag tror att hon inte var siad för annars borde hon skrivit ner någon liten tanke om det. Och Lobelia har jag skrivit om tidigare, att hon känns ärlig i sitt letande efter ulvar och det märks ännu tydligare efter hennes motfråga till Habina där Habina sätter Koppen till goda sidan pga uteslutningsmetoden och vidare om hennes teorier hon skrev innan ikväll och dessutom hade inte Koppen röstat på sin tvilling i första dl som hon skriver.

Så min lista ser iaf ut så här.

Goda

Matmissbrukaren
Lobelia
Habina

Onda

Koppen
Snurrfian
Paddington

Jag är lite inne på samma spår men med vissa reservationer. Det ska bli intressant med Paddis röst, det känns som det är dags att bekänna färg, är inte 100 på henne.
 
Här är det något som skaver ordentligt, godförklaring genom uteslutningsmetoden fast man inte är säker på allas roller och av en spelare som knappt deltagit? Kan du förklara närmre?

Nej, det är ingen godförklaring. Det är vad som känns mest troligt just nu. Däremot skulle jag inte rösta på dig framför snurrfian och Paddington, de är högre upp. Är jag helt fel ute, så har jag några röstningar på mig om jag inte blir käkad/lynchad. :)
 
Jag är lite inne på samma spår men med vissa reservationer. Det ska bli intressant med Paddis röst, det känns som det är dags att bekänna färg, är inte 100 på henne.

Det som talar emot att hon skulle vara siad är att LenaH inte haft några teorier om henne.
Men helt hundra blir man först efter facit.
 
Nej
Nej, det är ingen godförklaring. Det är vad som känns mest troligt just nu. Däremot skulle jag inte rösta på dig framför snurrfian och Paddington, de är högre upp. Är jag helt fel ute, så har jag några röstningar på mig om jag inte blir käkad/lynchad. :)
Nope, om det inte åker ut en ond nu är det sista omröstningen.
 
  • Gilla
Reactions: MM
helt glömt bort att jag skulle på AW m gamla kollegor..

Förstår inte riktigt misstankarna mot Snurris för ska man gå lite e LenaHs testamente så är det Koppen hon är mest misstänkt mot å även om LenaH inte siat just Koppen så brukar häxan ha bra tankar.

Visserligen är jag misstänksam mot Snurris (för det finns inte så många kvar) men hon toppar inte min lista, det gör Koppen. Detta gör att jag funderar om Matmissbrukaren försöker lura mig.

Sedan förstår jag inte heller varför Habina tror att Lobelia är ond. F'n vet inte vad jag ska göra just nu
 
Matmissbrukaren röstar på Snurrfian
Habina röstar på Snurrfian
Koppen röstar på Matmissbrukaren
Snurrfian röstar på Matmissbrukaren
Lobelia röstar på Snurrfian
 
Det är viktigt att vi goda samlar våra röster å just nu står det mellan Matmissbrukaren å Snurriä. Egentligen misstänker jag Koppen mest, men denne har inga röster å jag har inga direkta teorier mot Snurris å eftersom jag funderat över Matmissbrukarn å Habina så känns det som det är Mm min röst hamnar på eftersom Habina inte heller har ngn röstar jag

Paddington röstar på Matmissbrukaren
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 297
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 157
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 941
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 628
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp