Bukefalos 28 år!

Inläggsmaskinen är här igen och undrar var alla människor är? Ni tvingar ju mig att plugga istället för att skriva inlägg... ;) Annars har jag klarat mig rätt bra idag, hämtat nybakade lussebullar och bytt däck på bilen! Men nu lär jag väl sätta mig eftersom ingen skriver något... :cautious:
 
Jag är tyvärr tvungen att avisera att jag kommer ha väldigt lite tid idag.
Min katt (ni vet - han som blivit påkörd) är inte kry så jag måste åka tlil djursjukhuset. Fjärde besöket sedan i torsdags.
 
Inläggsmaskinen är här igen och undrar var alla människor är? Ni tvingar ju mig att plugga istället för att skriva inlägg... ;) Annars har jag klarat mig rätt bra idag, hämtat nybakade lussebullar och bytt däck på bilen! Men nu lär jag väl sätta mig eftersom ingen skriver något... :cautious:

Lussebullar är ett otyg :yuck:
Om någon lyckas få mig att gilla dom så ska denne få medalj!

Alltså, dom är så äckliga att jag när jag gick på behandling för min ätstörning och skulle ha fika på dagvården, att jag på något vis lyckades få ner halva bullen i min toffla :D :p
 
Jag är tyvärr tvungen att avisera att jag kommer ha väldigt lite tid idag.
Min katt (ni vet - han som blivit påkörd) är inte kry så jag måste åka tlil djursjukhuset. Fjärde besöket sedan i torsdags.

Så himla tråkigt att han inte vill bli frisk kattpojken :(
Hoppas det vänder!
 
Lussebullar är ett otyg :yuck:
Om någon lyckas få mig att gilla dom så ska denne få medalj!

Alltså, dom är så äckliga att jag när jag gick på behandling för min ätstörning och skulle ha fika på dagvården, att jag på något vis lyckades få ner halva bullen i min toffla :D :p
Lussekatter är överskattat men nog slinker de ner. Kan ofta vara torra och jag gillar inte russin.Blandar amn dem i degan kan jag vara utan helt.
 
Lussebullar är ett otyg :yuck:
Om någon lyckas få mig att gilla dom så ska denne få medalj!

Alltså, dom är så äckliga att jag när jag gick på behandling för min ätstörning och skulle ha fika på dagvården, att jag på något vis lyckades få ner halva bullen i min toffla :D :p
Lussebullar var nog fel att kalla de här, mer vanliga bullar med saffran, inte ett enda russin och väldigt goda! ;)
 
Jag är tyvärr tvungen att avisera att jag kommer ha väldigt lite tid idag.
Min katt (ni vet - han som blivit påkörd) är inte kry så jag måste åka tlil djursjukhuset. Fjärde besöket sedan i torsdags.
Men lilla kissen då! :love::cry: Hoppas att han blir bättre snart!
 
Ja, jag ser att det varit lite aktivitet här, framförallt en diskussion om lussebullarnas vara eller icke vara. Eftersom vi inte har några onda som inte känner till varandra, så utgår jag från att den diskussionen enbart är OT.

I övrigt... Öh. Vet jag inte så mycket mer.
 
Jag är hemma igen och så dödstrött att jag knappt orkar läsa igenom leken. Tur att det bara är två sidor. Samtidigt så finns det inte mycket att gå på om man ska försöka rösta nu vilket jag vill göra eftersom jag håller på att somna.

Jag kan ju inte rösta på alla som tycker att lussebullar med russin är hemska? Eller finns det någon som sticker ut och tycker tvärt om som jag kan rösta på?

Sen så är det några som inte är lediga på jul - och andra som är - det går liksom inte att vaska fram nåt ur det heller.

(OT - katten har fått antibiotika för det är en infektion i ett såret runt ett av stiften, och jag har lyckats kasta in 3/4 tablett i katten)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 538
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 377
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 101
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 908
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hög matskål
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp