Bukefalos 28 år!

Jag har hittat hit. Det bästa med julen är den stillhet som, oftast, infaller i mig. Plus möjligheten att kunna umgås med nära och kära på ett mer otvunget sätt.
 
@Idahoe och alla andra. Det slog mig just att om jag lever/är kvar på fredag så flaggar jag för fullständigt uteblivning... ;) Möjligtvis kan jag slänga in en röst tidigt på morgonen men under dagen och kvällen ska jag till Friends arena och förlusta mig! :D
 
@Idahoe och alla andra. Det slog mig just att om jag lever/är kvar på fredag så flaggar jag för fullständigt uteblivning... ;) Möjligtvis kan jag slänga in en röst tidigt på morgonen men under dagen och kvällen ska jag till Friends arena och förlusta mig! :D
Nope, det accepteras inte alls! :mad: Jag åker istället för dig istället:D:angel:
(Inte alls avundssjuk, men ha så kul! :) )
 
Nope, det accepteras inte alls! :mad: Jag åker istället för dig istället:D:angel:
(Inte alls avundssjuk, men ha så kul! :) )
:D Tyvärr, friends går före leken! ;) Det ska bli helt underbart, dessvärre ligger mitt resesällskap med öroninflammation och halsont, men vi håller tummarna att hon ska bli pigg tills fredag! :D
 
För att vara på den säkra sidan idag så måste jag lägga min röst nu, vilket faktiskt är ett enda stort problem. Det finns absolut ingenting att gå på... Möjligtvis @Paddington s plan att förstöra julgodis... :cautious: Även om den var smart... ;)
Så det är nog där min röst får hamna just nu, jag hoppas på att det ramlar in massor av inlägg snart som kan få mig på rätt spår och jag kan ändra min röst/vara säker på att jag valde rätt men för att inte missa hela röstning... ;)
Snurrfian röstar på Paddington eftersom hon tänker förstöra julgodiset! ;)
 
Hm gillar du choklad? :D Jag är en sucker för julgodis, knäck, kola, marsipanrullar med olika fyllningar, rockyroad, mintkyssar osv osv...

Knäck fastnar i tänderna, marsipan är oätbart och rocky road kan man äta året om. Speciellt mina hemmagjorda ;)

Men nej, inte ens paradisasken är god längre. Allt gott är ju utbytt :(

Jag gillar mycket men ni nämner ju inget ätbart :p

Nougat, kinderägg, strawberry cheesecake chokladen från Lindt :love:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 292
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 157
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 941
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 628
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp