Viss ironi i det, eftersom du kvällen innan lyckades övertyga mig om att du trots allt var ond, genom att själv lägga en konstig röst på mig. :o;):D
Jag kände mig totalt förvirrad den kvällen och kunde inte förstå riktigt vad som gjorde hemlig ond, men jag tyckte att det var skumt att du hade sån full koll och trodde att ni hade diskuterat det i lyan. :D Det var många gånger jag kände mig helt förvirrad! :D Och när Q och BSF började dilla om att en god kunde käka, jag kunde inte för mig liv förstå varför ulvarna skulle ge bort käkförmågan... :D
 
Tack @Sasse för en rolig lek! Och ni andra också såklart! :D

Den var minst sagt förvirrande...
hemlig hade jag som lösmynt spion pga hennes röst på snurris, eftersom hon motiverade den med snurris reaktion/kommentar på Q och jag visste ju att Q var siad.
Insåg någon gång under lynchen av henne att hon nog var ond ändå. Hade faktiskt skrivit en fundering till LL om Artline och hemlig som ulvar, och det stämmde ju. Men så röstade jag på hemlig i alla fall:banghead::laugh:

Artline hade jag som ond ganska tidigt och var övertygad om att hon hittat mig när hon försvarade min röst på henne, det visade sig att så inte var fallet, men det gick ju bra ändå.

Q - jag kom på din roll där din sista natt. Även om det tog ett tag. Jag insåg ju att du antingen ville få fram något till goda eller bluffa onda + att du var bestulen.
Blacksmithfarm i LLkonversationen skrev:
Eller så vet hon att hon är tjuvad och så vill hon se om någon (jag) reagerar på det?

Eller så är hon god fé och , fast nä-den goda fen kan inte vara säker på att inte bli käk...

Jag tror hon gillrar fällor...

I övrigt har jag nog haft lösmynt spion på varenda deltagare, :rofl::rofl::rofl:

Det var en spännande lek - ärvda roller var verkligen intressant och roligt! :)
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 827
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 366
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 950
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 697
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp