Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jag kan inte tänka vettigt själv menar du? O_oO_oO_o


:p:love::p:love::p:love:
Haha jo, tänkte mer på att jag brukar misstänka dig när du är god för att jag inte hänger med i resonemangen. Nu hängde jag med och därmed blev du egentligen mindre misstänkt, men då tänkte jag att det kanske är tvärtom... :love:
 
@Mirtai i förra leken så gjorde ju @Niyama en fin insats som siare fast vi var ulvar ihop..och ferrari var med i lyan. Så jag trodde helt säkert att hon körde en sån och att ni var i lyan ihop när du liksom höll med henne.

Det förklarar ju varför man liksom hittade goda saker med alla :D och hur det kunde finnas fler bybor :rofl:

Superkul lek @Habina
 
Jag tyckte att @Ferrari var superbra som siare. Trodde nog direkt att hon var det efter det inlägget som @Mirtai senare citerade :)
Men då var jag ju inte med längre
Och vill passa på att tacka alla som hört av sig på pm och fb och blev oroliga när jag inte kunde vara med
Ni är underbara hela högen! :love:
 
Jag råkade somna när jag skulle söva barn. Oops. Men vad elaka ni var som röstade ut mig ;)

Tack för en kul lek @Habina . Även om jag varit hemskt off denna veckan. Trodde jag skulle ha mer tid.

Men. Jag tyckte jag var extremt tydlig med att jag siat Q - och ändå så trodde ni inte på mig när jag sa att jag var god :'( . Bara @Mirtai som var snäll nog att godförklara mig
 
:)
Jag råkade somna när jag skulle söva barn. Oops. Men vad elaka ni var som röstade ut mig ;)

Tack för en kul lek @Habina . Även om jag varit hemskt off denna veckan. Trodde jag skulle ha mer tid.

Men. Jag tyckte jag var extremt tydlig med att jag siat Q - och ändå så trodde ni inte på mig när jag sa att jag var god :'( . Bara @Mirtai som var snäll nog att godförklara mig
Jag hade godförklarat dig (om jag kunnat leka)
Tyckte du gjorde det skitbra! Och jag fattade direkt din roll :)
 
Jag lottade sedan vem som skulle bli käkad, för att göra det lite knepigare för er (och för att få slut på leken lite snabbare).

Hahaha, jag och @Derring-Do diskuterade leken, och när jag föreslog att det verkligen var en lek med bara goda kom det snabbt "men någen blev käkad", varpå jag glatt svarade att det var väl bara för LL att lotta och om lotten föll på nån med skydd så misslyckades helt enkelt "käket" :idea:

Skönt att ha mer rätt än syrran ;):rofl::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 382
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 973
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 897
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 896
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp