Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis allihop! :banana::banana::banana::banana::banana:

Tack alla för en oerhört rolig lek. :D Givetvis är det här leken med enbart goda. Från början var tanken att den som kom på det skulle vinna, men @Lilltess förstörde ju det ganska direkt. ;) Så istället delade jag in er i två olika lag, vinstvillkoren var helt enkelt att när det stod 2-2 eller 3-1 så skulle leken vara slut. Jag lottade sedan vem som skulle bli käkad, för att göra det lite knepigare för er (och för att få slut på leken lite snabbare).

I lag A fanns:
Hedinn – lösmynt spion
Mirtai – ängel
Lenis – bybo
Cirkus – bybo
Lilltess – bybo


I lag B fanns:
Hemlig – bybo
Quarter4ever – välsignad
Blacksmithfarm – bybo
Bollen__ - bybo
Ferrari – siarlärling
HURRA!!!
Vad glad jag blev att du VERKLIGEN lyckades med den leken!

Habina för president!

Goda vann
 
Jag var inne på att bollen var siare, därför jag skyddade henne. Men så hittade jag inlägget från Ferrari om Q och blev så förvånad att ingen annan såg det att jag blev misstänksam.

När sedan @bollen__ och @cirkus röstade på Ferrari var jag helt övertygad om att de sett det och tog chansen att få ut siarlärlingen.
 
När, när, när? ska ni lära er att hemlig ofta är förvirrat god? :p
Haha alltså, helt ärligt, jag fick faktiskt godvibbar av dig en period. Tyckte till och med att du resonerade vettigt ett tag! Sen tänkte jag att det kanske innebar att du var ond... :angel:
 
Jag var inne på att bollen var siare, därför jag skyddade henne. Men så hittade jag inlägget från Ferrari om Q och blev så förvånad att ingen annan såg det att jag blev misstänksam.

När sedan @bollen__ och @cirkus röstade på Ferrari var jag helt övertygad om att de sett det och tog chansen att få ut siarlärlingen.
Såklart folk såg det, var väl bara ingen som ville säga något för att hjälpa ulvarna... Jag såg den direkt i alla fall, men jag hade ju tagit över rollen då. Lilltess verkade ju också uppmärksamma den snabbt.
 
Jag var inne på att bollen var siare, därför jag skyddade henne. Men så hittade jag inlägget från Ferrari om Q och blev så förvånad att ingen annan såg det att jag blev misstänksam.

När sedan @bollen__ och @cirkus röstade på Ferrari var jag helt övertygad om att de sett det och tog chansen att få ut siarlärlingen.

Tyckte @Ferrari var skicklig med att skriva ut att hon siat, men ändå inte så det blev en hint. Hatten av för det! :up: Jag hade nog inte förstått det om jag inte redan visste att hon gjort det. :o
 
Såklart folk såg det, var väl bara ingen som ville säga något för att hjälpa ulvarna... Jag såg den direkt i alla fall, men jag hade ju tagit över rollen då. Lilltess verkade ju också uppmärksamma den snabbt.

Jo, men hon fick ju röster på sig. Då kan de ju inte sett det menar jag :)
 
Såklart folk såg det, var väl bara ingen som ville säga något för att hjälpa ulvarna... Jag såg den direkt i alla fall, men jag hade ju tagit över rollen då. Lilltess verkade ju också uppmärksamma den snabbt.

Va?! Vad uppmärksammade jag? Jag var inne på att Ferrari var siare men sen tyckte jag attt hon inte skrev något vettigt så jag började fundera på om bollen hade siat cirkus eftersom hon följde henne idag!
 
Tyckte @Ferrari var skicklig med att skriva ut att hon siat, men ändå inte så det blev en hint. Hatten av för det! :up: Jag hade nog inte förstått det om jag inte redan visste att hon gjort det. :o

Jag var rätt säker på bollen__ som siare och att hon siat q som god...men jag var i stallet och hann inte ändra
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 382
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 973
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 897
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 896
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp