hon var inte så snäll mot lyan heller :meh:
ba
Ängeln undrar vem ni vill käka ?
:grin:
Ja, ni kunde ju svarat henne :meh: hade sparat mig mycket velande :p
hm vi svarade faktiskt
Hälsa ängelskrället att hon kan berätta vem hon skyddar så käkar vi en annan:angel:
Jag tror bestämt att ni skrev:
Hälsa ängeln att hålla käften :laugh:
ängelskrället kan stoppa upp sin undran på något mörkt ställe ....
:angel:

:angel: :p
 
Uppdatering!

När djurskötarna fikat klart tog de tag i sitt arbete igen. Snart måste de ju ha rensat ut de ugglor som inte borde visas publikt. Men inte än visade det sig. Även om den inte såg helgalen ut tog de bort den för säkerhetsskull.



(quarter4ever var bybo)

NattDL klockan 10.00!

Inte ok med såna här uppdateringar, ni skulle sett min min :rofl:

Ursäkta men...

BARA 140 INLÄGG???????

I min och sasses konversation har vi skrivit 169 inlägg!

Hur mycket hade ni två att prata om egentligen? :laugh:


Grattis goda!!! Jag hade faktiskt hyfsat rätt (o tänk att jag blev lynchad för att jag godförklarade siaren :p..haha) bortsett från att jag var övertygad om att det var 4 ulvar och att Ottilia isf var den fjärde.

Måste ge en eloge till Q4 för att fortsätta kämpa ända in i kaklet, liksom cirkus!! Det gör det hela jäkligt mycket mer spännande även om man tror det är rätt som åker! :bow: Vet själv hur lätt det är att bli uppgiven när man ser ut att bli totallynchad.
 
Grattis goda!!! Jag hade faktiskt hyfsat rätt (o tänk att jag blev lynchad för att jag godförklarade siaren :p..haha) bortsett från att jag var övertygad om att det var 4 ulvar och att Ottilia isf var den fjärde.

Måste ge en eloge till Q4 för att fortsätta kämpa ända in i kaklet, liksom cirkus!! Det gör det hela jäkligt mycket mer spännande även om man tror det är rätt som åker! :bow: Vet själv hur lätt det är att bli uppgiven när man ser ut att bli totallynchad.
Jag är så självupptagen så jag hade ingen tanke på att den godförklaringen kunde tolkas som du var siare :o Jag tänkte mer att jag var en god som det gick att misstänka, så jag var tveksam till om en ulv hade godförklarat mig så.

Jag håller med om att det är roligt när ulvarna kämpar, även om jag den kvällen mest tänkte ulvskrälle ;):D Precis som Q sa... Det såg ut som Cirkus hade siat Killa medan jag som faktiskt hade siat Killa hade inte nämt henne förutom att jag följde hennes röst på MM
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 991
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 917
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 911
Senast: cirkus
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp