:laugh: Det är svårt att hänga med när du ibland fattar typ ALLT och ibland verkar helt bortkommen :p.
Jag fattar nästan aldrig nåt - kan lika gärna vara god som ond ur det hänseendet
förr blev jag ofta lynchad fort - oavsett sida :p
Numera är det ju skumt att lyncha mig i DL 1 oavsett om jag är ond eller god
vad säger du @Mirtai - har jag fått excellence diploma i skumskolan nu :idea::love:
 
Jag fattar nästan aldrig nåt - kan lika gärna vara god som ond ur det hänseendet
förr blev jag ofta lynchad fort - oavsett sida :p

Det var ju helt omöjligt att lura dig när jag låtsades vara siare, och jag tycker det är många gånger som du inte går att lura sådär en bit in i leken (därav att det verkade helt otänkbart att du skulle blivit lurad av C). Dock brukar det vara bra att låta dig leva ändå för du sprider misstankar åt alla håll och kanter ;)

Var förhoppningen att jag skulle göra en sen röständring förresten?
 
Haha, nej jag vet :wtf:

Mår katten bra?

Katten mår PRIMA!

Han är tjockare än innan han försvann och hade bara en fästing - inga sår.
Jag är säker på att han har hittat en matstation upprättad av den lokala katthjälpen. Han hittades bara 100 meter ifrån den. Det som är mest förbryllande är att han hittades på en ö utan broförbindelse - bara färja som går 1-1.5 mil från där vi bor. Han måste ha hoppat in i en bil och jag tror det var för LÄNGE sen
 
nej

jag skrev min röständring och skickade den INNAN jag såg Ottilias röst
attans, hade du hunnit först hade jag röstat på cirkus... Jag var velig men väntade eftersom jag tänkte att någon ulv borde hoppa på min velighet ifall jag hade fel för att pusha mig över kanten till cirkus fördel... när ingen ulv ändrade så kändes det så fel att rösta på cirkus och jag var rädd att hon var sian,,,
 
Alltså :eek::eek::eek:
Här blev man inbjuden på våfflor och kortspel efter kvällens skidtur och tänkte "det är ju lugnt, jag har redan röstat och sååå mycket borde ju inte kunna hända innan jag kommer hem" Och så tar leken slut och jag missar hela eftersnacket :mad::arghh:

Yay, vi vann!:banana::bump::banana::bump:
Bra jobbat alla! Och tack för en kul lek (och för att du stod ut med mitt svamlande) @Sasse :love:
 
Alltså :eek::eek::eek:
Här blev man inbjuden på våfflor och kortspel efter kvällens skidtur och tänkte "det är ju lugnt, jag har redan röstat och sååå mycket borde ju inte kunna hända innan jag kommer hem" Och så tar leken slut och jag missar hela eftersnacket :mad::arghh:

Yay, vi vann!:banana::bump::banana::bump:
Bra jobbat alla! Och tack för en kul lek (och för att du stod ut med mitt svamlande) @Sasse :love:
jag saknade din reaktion på att jag skulle vara bybo:p:D:angel:
 
Tycker det var ofint av @Artline att fortsätta hålla mig som ond trots att jag försökte visa så tydligt att jag förstått din roll... O_o Jag tyckte du var rätt tydlig i inläggen runt morgonen när du började prata om MM :) så för en gångs skull förstod jag tidigt. Sen blev ju det bekräftat typ när jag skyddade dig och käket uteblev.

Och @Niyama jag som tyckte jag var sååå övertydlig när jag frågade dig varför du trodde du skulle bli käk :p +att jag var orolig att jag missat nåt och funderade på om jag hade anledning att skydda dig :)
Jag vet inte om jag reagerade på nåt särskilt inlägg att du förstått? Men det kändes under gårdagskvällen som att du fattat, även innan DL.

Och ÄNDÅ börjar ni genast misstänka mig igen när LL och Q ska luras! O_o :meh: Illa, illa... ;)
 
Jag kan för övrigt säga att jag hade STOR ångest över om jag skulle skydda @Artline eller mig själv sista natten... Stackars @Sasse fick vara bollplank, även om hon var ytterst ohjälpsam och inte ville berätta vem ulvarna skulle käka. :meh: ;)
Vill gärna höra Lyans resonemang?
Hur många inlägg kom ni upp i @quarter4ever ? :p
 
Och @Niyama jag som tyckte jag var sååå övertydlig när jag frågade dig varför du trodde du skulle bli käk :p +att jag var orolig att jag missat nåt och funderade på om jag hade anledning att skydda dig :)
Jag vet inte om jag reagerade på nåt särskilt inlägg att du förstått? Men det kändes under gårdagskvällen som att du fattat, även innan DL.

Ja, alltså när du skrev den frågan trodde jag ju att du var ängel. Men sen när Art misstänkte dig blev jag osäker och misstänkte dig ett tag. Sen igår kväll var jag övertygad om att du var ängel igen.

Detta inlägg menade jag:
Haha, samma tanke precis :D Men det kan ju vara bra att ta ut Q först för säkerhets skull.

Hoppas jag blir käket inatt då. Eller ja, det vore ju bra om det misslyckades men tja, du fattar nog.
 
Jag kan för övrigt säga att jag hade STOR ångest över om jag skulle skydda @Artline eller mig själv sista natten... Stackars @Sasse fick vara bollplank, även om hon var ytterst ohjälpsam och inte ville berätta vem ulvarna skulle käka. :meh: ;)
Vill gärna höra Lyans resonemang?
Hur många inlägg kom ni upp i @quarter4ever ? :p
hon var inte så snäll mot lyan heller :meh:
ba
Ängeln undrar vem ni vill käka ?
:grin:
 
Hur många inlägg kom ni upp i @quarter4ever ? :p
inte mer än 140
Jag har på riktigt en flört :love:
Och jag är liksom darrig ,stirrig och som en tonåring igen om jag ska försöka sammanfatta det hela O_o
Jag liksom glömde en DL-på riktigt ! Det var - ridå! när jag insåg det
Men väldigt glad och lycklig!
edit men bara så ingen får för sig nåt annat så har vi bara utbytt EN kram - i söndags och den var.... go:love:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 001
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 944
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 919
Senast: cirkus
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 945

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp