inte mer än 140
Jag har på riktigt en flört :love:
Och jag är liksom darrig ,stirrig och som en tonåring igen om jag ska försöka sammanfatta det hela O_o
Jag liksom glömde en DL-på riktigt ! Det var - ridå! när jag insåg det
Men väldigt glad och lycklig!
Jag glömde en dl också, kastade mig in när jag insåg men då var det några minuter för sent. Hade visserligen inte gjort nån skillnad då jag ännu inte riktigt hade koll på folk.

Inte mer än 140 inlägg?? :eek: Det är ju typ ingenting :p
Lycka till med flörten :up:
 
Tycker det var ofint av @Artline att fortsätta hålla mig som ond trots att jag försökte visa så tydligt att jag förstått din roll... O_o Jag tyckte du var rätt tydlig i inläggen runt morgonen när du började prata om MM :) så för en gångs skull förstod jag tidigt. Sen blev ju det bekräftat typ när jag skyddade dig och käket uteblev.

Och @Niyama jag som tyckte jag var sååå övertydlig när jag frågade dig varför du trodde du skulle bli käk :p +att jag var orolig att jag missat nåt och funderade på om jag hade anledning att skydda dig :)
Jag vet inte om jag reagerade på nåt särskilt inlägg att du förstått? Men det kändes under gårdagskvällen som att du fattat, även innan DL.

Och ÄNDÅ börjar ni genast misstänka mig igen när LL och Q ska luras! O_o :meh: Illa, illa... ;)
Efter MM inlägget så trodde du mig lite väl bra :p Så jag trodde du tänkte alibirösta. Medans Q misstänkte jag eftersom hon inte "förstod" att jag var siare.

Jag hade ju siat Q så jag visste att LL lurades så de misstankarna jag hade då berodde enbart att jag fick önskemål att spela med :D Jag visste då att du var ängel
 
Efter MM inlägget så trodde du mig lite väl bra :p Så jag trodde du tänkte alibirösta. Medans Q misstänkte jag eftersom hon inte "förstod" att jag var siare.

Jag hade ju siat Q så jag visste att LL lurades så de misstankarna jag hade då berodde enbart att jag fick önskemål att spela med :D Jag visste då att du var ängel
Damned if you do, damned if you don't -första regeln i ulvlekar :)
Jag tyckte du hade fler små fina hintar där i inläggen ikring och tänkte att eftersom ingen protesterat mot det så måste det ju stämma :p
 
Inte mer än 140 inlägg?? :eek: Det är ju typ ingenting :p
beror på vilka som är i lyan :angel:
men nä för att vara mig är det ingenting
Men senast jag var god hade jag inte heller så många inlägg med LL Var det du @Artline som undrade om jag var sjuk med så lite inlägg?
Inte sjuk så sett kanske - kärlekskrank möjligen:angel::o
Sedan har jag ju börjat jobba- det påverkar också :)
 
Damned if you do, damned if you don't -första regeln i ulvlekar :)
Jag tyckte du hade fler små fina hintar där i inläggen ikring och tänkte att eftersom ingen protesterat mot det så måste det ju stämma :p
Ja jag var väldigt tydligt eftersom jag trodde det var en ulv mer än vad det var. Så hade jag aldrig skrivit annars om jag inte hade siat. Sedan var jag noga med att i alla mina teorier skriva att personen kunde vara både ond och god, om jag skulle dö så skulle inte mina inlägg misstolkas så jag siat en person som jag inte hade siat.
 
beror på vilka som är i lyan :angel:
men nä för att vara mig är det ingenting
Men senast jag var god hade jag inte heller så många inlägg med LL Var det du @Artline som undrade om jag var sjuk med så lite inlägg?
Inte sjuk så sett kanske - kärlekskrank möjligen:angel::o
Sedan har jag ju börjat jobba- det påverkar också :)
Ja det stämmer. Det var nog i anonymaleken med paddi som jag undrade om du var sjuk
 
I den enda leken jag varit ulv med Q så hade vi 484 inlägg i lyan + 233 inlägg i konversationen med LL (Niyama).

Dock så skriver jag nog rätt mycket jag med även om jag inte slår Q :p:love:
 
Nån som vet om @MM är ok förresten? Hon försvann ju bara och har inte dykt upp igen.

Jag är ok :)
Det blev så himla dumt bara med tiden. Jag trodde jag hade mycket tid att leka denna veckan eftersom vi inte hade något på schemat för en gångs skull men glömde kolla min mans schema å han skulle jobba kväll. Från 15.00-ca 02.00, absolut ingen bra tid när man vill spela ulvspel så det sket sig totalt :(
Nåja, det är en lek men antiklimaxen när barnen vägrar sova å man inte har hunnit läsa mer än ytligt i leken, det förklarar mina dåliga röstningar :p

Tur @quarter4ever kunde styra upp det så länge det gick :D ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 724
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 609
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 458
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 246
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp