klockan går
och jag vete sjutton vart min röst ska landa ikväll?
jag tror dock fortfarande att Mistimed borde kunna sorteras in på de godas sida även om hon misstror mig (när är jag INTE skum oavsett roll? )
jag tycker även att Gabby_Ossi borde kunna vara god mtp hennes röst på Idahoe i förtsta DL men lite mer osäker där
Sedan blir jag sjukt osäker vad det gäller mammas
Kan hon vara en som följer mina tankar om hon är ond? eller så är vi båda goda som tänker lika :idea:
jag menar jag är inte van att någon så följsamt går efter mig typ? både med röster och tankar -oavsett sida?

Och även hemlig blir jag spooky över - om hon vore god borde hon ju verkligen komma med mer tankar

Jag köper att jag röstat efter dig på samma. Inte för att jag sett det så snart efter jag röstar, och jag tycker att jag lyft tankar även utan att ha följt dig? Tycker inte att jag skiggat dig i tankar och röster? Det här var definitivt skumt av dig, får kolla närmare imorgon om jag är kvar då, för orkar inte nu.

Dag 3 DL 21.30
20:35 mammas röstar på hemlig
20.48 Derring-Do röstar på Ferrari
21.15 hemlig röstar på Mammas
21.19 Hedinn röstar på Ferrari

21.26 Ferrari röstar på Hemlig
21.27 Mistimed röstar på Derring-Do
21.27 bollen__ röstar på hemlig
21.27 Gabby_Ossi röstar på Ferrari
21.29 Snurrfian röstar på HEmlig
21.29 Ferrari ändrar röst till DD
21.30 q röstar på ferrari
21.30 Ferrari röstar på Hemlig

Stämmer va?

Den ser ut som den jag försökt få ihop... ;)
Dag 3 DL 21.30
20:35 mammas röstar på hemlig
20.48 Derring-Do röstar på Ferrari
21.15 hemlig röstar på Mammas
21.19 Hedinn röstar på Ferrari

21.26 Ferrari röstar på Hemlig
21.27 Mistimed röstar på Derring-Do
21.27 bollen__ röstar på hemlig
21.27 Gabby_Ossi röstar på Ferrari
21.29 Snurrfian röstar på HEmlig
21.29 Ferrari ändrar röst till DD
21.30 q röstar på ferrari
21.30 Ferrari röstar på Hemlig

Stämmer va?

Hade jag hunnit hade jag ändrat röst för att rädda mig. Nu hoppas jag det inte behövs och att det i så fall visar sig vara en ulv uppe för lynch.

Säger ju att vissa roller inte kan veta nåt.
Tack säger jag ändå, nu slipper jag att ni misstänker mig imorgon :p. Blir tjatigt att försvara sig när man inte kan.

Heja goda!

Mindre bra att Hemlig var god, men jag undrar en hel del över rösten på Derring-Do från @Mistimed ?Den kändes väldigt konstig och när sedan @Ferrari ändrade till den så undrar jag om det är så att Mistimed och Ferrari sitter i lyan och det var prat om att rösta ut Derring-do och när Ferrari kom in i sista minuten så gick hon på den linjen för att sedan vara tvungen att rösta på Hemlig för att rädda sig själv?

Tur i oturen att Hemlig var bybo. Blev lite rädd där ett tag att hon skulle ha någon stark specialroll. Dags att kolla rösterna.

Säger ju att vissa roller inte kan veta nåt.
Tack säger jag ändå, nu slipper jag att ni misstänker mig imorgon :p. Blir tjatigt att försvara sig när man inte kan.

Heja goda!
Nu är det visserligen spök, men även om man inte vet något så kan man försöka peka på det som man har gjort som är bra för den goda sidan.

Mindre bra att Hemlig var god, men jag undrar en hel del över rösten på Derring-Do från @Mistimed ?Den kändes väldigt konstig och när sedan @Ferrari ändrade till den så undrar jag om det är så att Mistimed och Ferrari sitter i lyan och det var prat om att rösta ut Derring-do och när Ferrari kom in i sista minuten så gick hon på den linjen för att sedan vara tvungen att rösta på Hemlig för att rädda sig själv?

Nog för att jag är extremt förvirrad men så korkad skulle jag inte vara som ulv. Var egentligen DD jag tänkt rösta på och kände mig tveksam till Hemlig men ville i slutändan rädda mig själv.

Jag förstog inte drevet på vare sig Hemlig eller Ferrari, jag valde att lägga min röst på en av dem jag tyckte känts anonymast leken igenom istället.
Vad Ferrari sysslade med med sina röständringar vet hon nog bättre än mig dock :p

Hade vi suttit i lyan och försökt dreva mot DD vill jag ju iaf tro att vi hade försökt påbörja det tidigare än 3 minuter till DL. :laugh: Eller att vi båda röstat på hemlig istället, vilket ju hade varit enklare. Jag tycker du verkar vara snabb på att vilja rikta misstankar runt dig nu.

Nog för att jag är extremt förvirrad men så korkad skulle jag inte vara som ulv. Var egentligen DD jag tänkt rösta på och kände mig tveksam till Hemlig men ville i slutändan rädda mig själv.
Fast du började med att rösta på hemlig? O_o Varför gjorde du det om du hellre ville rösta på Derring-Do? Jag hade kunnat köpt det om du hade börjat med en röst på Derring-do för att sedan ändra till hemlig, men du börjar med en röst på Hemlig där du faktiskt har något som liknar en teori, sen ändrar du till Derring-do med den mycket vaga "hon har verkat skum från början" för att sedan ändra tillbaka till Hemlig. :crazy: Hade jag hängt med istället för att försöka fixa en röstlista så hade jag ändrat till dig istället.

Jag förstog inte drevet på vare sig Hemlig eller Ferrari, jag valde att lägga min röst på en av dem jag tyckte känts anonymast leken igenom istället.
Vad Ferrari sysslade med med sina röständringar vet hon nog bättre än mig dock :p

Hade vi suttit i lyan och försökt dreva mot DD vill jag ju iaf tro att vi hade försökt påbörja det tidigare än 3 minuter till DL. :laugh: Eller att vi båda röstat på hemlig istället, vilket ju hade varit enklare. Jag tycker du verkar vara snabb på att vilja rikta misstankar runt dig nu.
känner du dig misstänksam mot DD och/ eller snurrfian? :)

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka