Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag räknat rätt har ni lynchat mig och då kommer du förstå vad jag menar.Jag förstår inte riktigt, "Mer kan jag inte säga, som jag säger kan inte alla det"..![]()
klockan går
och jag vete sjutton vart min röst ska landa ikväll?
jag tror dock fortfarande att Mistimed borde kunna sorteras in på de godas sida även om hon misstror mig (när är jag INTE skum oavsett roll? )
jag tycker även att Gabby_Ossi borde kunna vara god mtp hennes röst på Idahoe i förtsta DL men lite mer osäker där
Sedan blir jag sjukt osäker vad det gäller mammas
Kan hon vara en som följer mina tankar om hon är ond? eller så är vi båda goda som tänker lika
jag menar jag är inte van att någon så följsamt går efter mig typ? både med röster och tankar -oavsett sida?
Och även hemlig blir jag spooky över - om hon vore god borde hon ju verkligen komma med mer tankar
Dag 3 DL 21.30
20:35 mammas röstar på hemlig
20.48 Derring-Do röstar på Ferrari
21.15 hemlig röstar på Mammas
21.19 Hedinn röstar på Ferrari
21.26 Ferrari röstar på Hemlig
21.27 Mistimed röstar på Derring-Do
21.27 bollen__ röstar på hemlig
21.27 Gabby_Ossi röstar på Ferrari
21.29 Snurrfian röstar på HEmlig
21.29 Ferrari ändrar röst till DD
21.30 q röstar på ferrari
21.30 Ferrari röstar på Hemlig
Stämmer va?
Det står väl fyra fyra?Om jag räknat rätt har ni lynchat mig och då kommer du förstå vad jag menar.
Det står väl fyra fyra?
Räknade till det nyss. Hade jag sett det i tid hade jag ändrat röst, men jaja.Det står väl fyra fyra?
Nu är det visserligen spök, men även om man inte vet något så kan man försöka peka på det som man har gjort som är bra för den goda sidan.Säger ju att vissa roller inte kan veta nåt.
Tack säger jag ändå, nu slipper jag att ni misstänker mig imorgon. Blir tjatigt att försvara sig när man inte kan.
Heja goda!
Mindre bra att Hemlig var god, men jag undrar en hel del över rösten på Derring-Do från @Mistimed ?Den kändes väldigt konstig och när sedan @Ferrari ändrade till den så undrar jag om det är så att Mistimed och Ferrari sitter i lyan och det var prat om att rösta ut Derring-do och när Ferrari kom in i sista minuten så gick hon på den linjen för att sedan vara tvungen att rösta på Hemlig för att rädda sig själv?
Om man inte har gjort nåt bra för den goda sidan då?Nu är det visserligen spök, men även om man inte vet något så kan man försöka peka på det som man har gjort som är bra för den goda sidan.
Mindre bra att Hemlig var god, men jag undrar en hel del över rösten på Derring-Do från @Mistimed ?Den kändes väldigt konstig och när sedan @Ferrari ändrade till den så undrar jag om det är så att Mistimed och Ferrari sitter i lyan och det var prat om att rösta ut Derring-do och när Ferrari kom in i sista minuten så gick hon på den linjen för att sedan vara tvungen att rösta på Hemlig för att rädda sig själv?
Fast du började med att rösta på hemlig?Nog för att jag är extremt förvirrad men så korkad skulle jag inte vara som ulv. Var egentligen DD jag tänkt rösta på och kände mig tveksam till Hemlig men ville i slutändan rädda mig själv.
Nej det är klart att det kan vara svårt.Om man inte har gjort nåt bra för den goda sidan då?
Edit: ändrat till OT-färg.
känner du dig misstänksam mot DD och/ eller snurrfian?Jag förstog inte drevet på vare sig Hemlig eller Ferrari, jag valde att lägga min röst på en av dem jag tyckte känts anonymast leken igenom istället.
Vad Ferrari sysslade med med sina röständringar vet hon nog bättre än mig dock
Hade vi suttit i lyan och försökt dreva mot DD vill jag ju iaf tro att vi hade försökt påbörja det tidigare än 3 minuter till DL.Eller att vi båda röstat på hemlig istället, vilket ju hade varit enklare. Jag tycker du verkar vara snabb på att vilja rikta misstankar runt dig nu.