Röstlista DL1 kl 21.30
19:25 Hedinn röstar på Idahoe
19:44 quarter4ever röstar på Gabby_Ossi
19:57 hemlig röstar på Hedinn
20:42 Idahoe röstar på quarter4ever
21:06 bollen__ (Niyama 2) röstar på Habina
21:18
Snurrfian röstar på Bumpo
21:20 Gabby_Ossi röstar på Snurrfian
21:24 bumpo röstar på Quarter4ever
21:25 Habina röstar på idahoe
21:26 LenaH röstar på Snurrfian
21:29 cirkus röstar på Snurrfian
21:29 Niyama röstar på Gabby_Ossi
Snurrfian lynchas var självmordsbombare
Niyama 1 käkas var givmild siare
Röstlista DL2 kl 21.30
9.50 hemlig röstar på quarter4ever
20.47 Habina röstar på bollen__(Niyama 2)
21.04 Idahoe röstar på quarter4ever
21.20 LenaH röstar på Idahoe
21.23 cirkus röstar på hemlig
21.28 LenaH ändrar till hemlig
21.29 quarter4ever röstar på hemlig
21.29 Bumpo röstar på Q
21.29 Gabby_Ossi röstar på Habina
hemlig var ulv
Hedinn missar att rösta
bollen__ missar att rösta
Hedinn röstar : Idahoe. missar-
quarter4ever röstar : Gabby_Ossi - hemlig -
Idahoe röstar: quater4ever-quarter4ever-
Bollen/ NIyama 2 röstar : Habina- missar-
Gabby_Ossi röstar: Snurrfian- Habina-
bumpo röstar: quarter4ever-quarter4ever-
Habina röstar på Idahoe- bollen__/NIyama2-
LenaH röstar : snurrfian- hemlig-
cirkus röstar Snurrfian- hemlig -
Fick sluta lite tidigare idag
vi är 9 kvar i leken , jag tror att det är 3 ulvar kvar enligt hur jag tidigare funderat över fördelningen onda/goda i denna leken
Spionen lär ju ha hittat ängeln efter första spioninfon och skickat spioninfon till denne inatt vilket då i sin tur betyder att ängeln är den enda som vet vem ulvarna försökte käka inatt ( iom att den troligen fått infon och dessutom utmärkt väl vet vem den skyddade) infon innehåller inte mer än ängeln skyddade xxx och ulvarna käkar xxx nu väl? Eller ja kanske vilken drällrad som når lyan iofs? samt lösmynte spionen skickar info till xxx( men det vet ju å andra sida redan den som fått infon ändå)
Mina funderingar är desamma som igår egentligen efter att det visade sig att hemlig var ulv
Mina två toppkandidater för att vara i lyan är dessa två:
Jag misstänker främst
Idahoe som ju röstat på mig i två DL och med lite svajiga resonemang för sin röst ffa igår ,
bumpo har inte heller gett så mycket tankar om någon annan än just mig egentligen innan hon röstat dag 1 och 2 , båda gångerna på mig . Hon har funderat över Habina (virrigt i räknandet) och hemlig som verkar inkonsekvent i sitt tänk inför första rösten och sedan hemlig igen i sitt röstinlägg igår-skrev såhär:
"Hemlig röstade först på Q och... Ja, jag vet inte alls." sedan en kort tanke ang Idahoe:
"Idahoe verkar vända på stenar men jag är inte helt säker på att jag hänger med. "
men väljer sedan att rösta på mig
Sedan så
Niyama2 som tagit över bollen__ s roll får jag också en känsla av att hon kan vara i lyan- debatterar skickligt men samtidigt får jag det ändå till att hon torde vara en 4:e medlem i lyan- det är något med hur hon skriver och liksom inte vill misstänka rakt ut som hon gärna gör när hon är god -
LenaH har kommit igång efter haft en tuff dag i lekens början . Det finns en risk att att hon och
cirkus skulle kunna vara i lyan ihop, och skaffar sig alibi genom att bidra rösta ut hemlig igår- men samtidigt tycker jag att den risken känns rätt liten för stunden ( och skulle närmast tycka att det vore kul om de vågade sig på att köra en sådan fräckis om det vore så

)