Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst, nu är ju inte alla som jag, men som ulv hade jag själv inte tvekat på att lägga en avgörande röst på kollegan i det läget.
Så ja, det pekar kanske mot att Gabby är ond, även om jag vill minnas att hon ogärna avgör utan att vara säker?
Så summa summarum av det du skriver här är du mer osäker på Idahoe som ulv än att bumpo är det ?Jag tror minst en av dom är onda, men jag är inte helt övertygad om att båda är det. Om Habina är god förstår jag inte varför inte Ida följde henne mot bollen/mig istället för att följa en kollega mot dig. Hur var det, fick ulvarna en drällrad även första natten? I så fall kan jag ju tänka mig att det är orsaken, men jag hängde inte med så bra igår så jag har dålig koll på de specialroller som finns kvar.
Bumpo verkade få ont om tid så det är mycket möjligt att hon försökte rädda hemlig utan att hinna inse konsekvensen av det.
Så ja, mycket möjligt att båda är onda. Men jag förstår inte hur ni kan vara så säkra?
Så summa summarum av det du skriver här är du mer osäker på Idahoe som ulv än att bumpo är det ?
Tolkar jag dig rätt då?
Jag har tolkat LLs beskrivning av lösmynte spionen som att ulvarna får drällrad från start
Aha då tolkade jag det där med varje natt fel ....Ulvarna fick drällrad från och med natt 2
Nej. Jag brukar alltid tycka att bumpo är skum så jag håller nog Ida något mer misstänkt. Men om Ida är ond borde väl Habina vara god (mtp andrarösten på Ida dag 1?), och då fattar jag inte varför inte Ida hakade på mot bollen, om det nu inte är så att de tror att du är ängel och verkligen ville lyncha dig därför. Då är det begripligt.
Kan inte svara på vad ulvarna tror ....men är nog mest inne på att de inte käkade mig första natten pga jag åkt tidigt flera lekar på slutet och kanske tyckte att jag var enkel att motivera röster på av de goda i leken igår - sedan kan de kanske fått för sig att jag hade en roll de ville få ut - det får vi fråga om efter lekenNej. Jag brukar alltid tycka att bumpo är skum så jag håller nog Ida något mer misstänkt. Men om Ida är ond borde väl Habina vara god (mtp andrarösten på Ida dag 1?), och då fattar jag inte varför inte Ida hakade på mot bollen, om det nu inte är så att de tror att du är ängel och verkligen ville lyncha dig därför. Då är det begripligt.
tja . point taken och visst ska fundera över det men måste tillstå att det andra scenariet (att du är ond och habina god) känns som rimligare att anta varför inte bollen/ du fick fler röster på er- tom så att det kan ha varit så att de ville rikta bort tankarna från bollen/du i det läget och istället få flera röster på en god de om inte annat kunde tänkas få med sig andra goda att rösta på en god ( ja det är jag det!Och nu förtydligade LL så jag tror inte ulvarna hade nån som helst koll på ängeln då. @quarter4ever vad tänker du om det, att Ida inte hakade på Habina mot bollen? Nu vet du ju inte min roll (om du är god), men om du i alla fall tänker dig ett scenario där jag är god? Om ulvarna planerade nån kupp för att få ut en god, varför inte försöka med en god som en annan god röstat på?
men är nog mest inne på att de inte käkade mig första natten pga jag åkt tidigt flera lekar på slutet
ja det halkade med i mina egna funderingar om varför jag fick så många röster igår men inte blev käk första natten - typ eller nåt -du får börja göra som @LenaH - scrolla förbi mina virrigaste delarär vi tillbaka på käkdiskussionen igen?
![]()
tja . point taken och visst ska fundera över det men måste tillstå att det andra scenariet (att du är ond och habina god) känns som rimligare att anta varför inte bollen/ du fick fler röster på er- tom så att det kan ha varit så att de ville rikta bort tankarna från bollen/du i det läget och istället få flera röster på en god de om inte annat kunde tänkas få med sig andra goda att rösta på en god ( ja det är jag det!)
Ffa är det bumpos tredjeröst på mig i det läget när hemlig hade 2 röster ; 3 om man räknar min- men inte säkert att bumpo hann och se min röst innan hon la sin dock- känns ju verkligen som att de försökte i det läget rädda hemlig i vart fall..
så om minst en av ida och bumpo torde vara ond...Jag blir nojig över hur säkra ni verkar vara, för om mig har ni i alla fall fel och då nojar jag över att det är lika fel med Ida och bumpo. Jag tror själv också på minst en ond av dessa, men ni verkar ju ha kört fast i att Ida, bumpo och jag är onda och där finns ju minst ett fel. Är Ida och bumpo onda så har vi väl råd att lyncha mig? Just nu minns jag inte hur många det är kvar i leken ens. Om goda ändå vinner om ni lynchar mig så känner jag väl bara att ja, men gör det då så är saken ur världen och ni kan leta efter den fjärde ulven på riktigt sen för ni verkar ha kört fast i ett felaktigt tänk.
Om Habina är god förstår jag inte varför inte Ida följde henne mot bollen/mig istället för att följa en kollega mot dig.
Nu tror jag @LenaH blir trött på oss snartså om minst en av ida och bumpo torde vara ond...
Och du verkar också tro på 4 ulvar i leken totalt så då borde det finnas 2 ulvar till. Så vilka 2 är dina troligaste kandidater till att varav ulvar då?
Fast om du är ond så är det ju rätt så logiskt att hon inte följde Habina mot dig - jag skulle snarare säga att det rent av pekar på att det ä än troligare att du är ond.
Ulvarna fick drällrad från och med natt 2