Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DL2 21:30
16:36 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
20:51 Mirtai röstar på Sookie
50:57 Niyama röstar på Sookie
21:12 hemlig2 röstar på glömmerallt
21:25 Lobelia röstar på LenaH
21:27 glömmerallt röstar på Blacksmithfarm
21:28 sookie röstar på Niyama
21:29 LenaH röstar på Lobelia
21:30 quarter4ever röstar på LenaH
Sookie: 2
Lobelia: 2
LenaH: 2
glömmerallt: 1
Blacksmithfarm: 1
Niyama: 1
Om nu inte Q är ute efter att skaffa sig ett riktigt alibi så stärker det min känsla av att hon är åt det goda hållet att hon lägger röst två på LenaH
Sen är frågan om LenaH avsiktligt lade upp mig för lynch för att skydda sooki eller det ska se ut så. Sooki har betet sig lite underligt, men om hon är ond för det.... kanske men mest känns det som hon är ringrostig. Det blev lita hastigt och jag han inte ens med att fundera på att rädda mig genom att rösta på henne, men kanske jag gjort det. LenaH hade förmodligen inte riktigt tid för räddningsröst i vart fall.
Hm här blev det väl lite fel ändå? LenaH röstade ju inte på sookie igår - hon röstade ju på Lobelia?Det har varit en del prat om LenaH och hennes MO när det kommer till att rösta ut kollegor. Att lägga en röst på Sookie i det läget hon gjorde är ju verkligen att sätta Sookie i strålkastarljuset och frågan är om hon verkligen skulle göra det när Sookie redan var så ifrågasatt? Eller så är det just därför hon gjorde det, hon såg chansen att få oss att spinna vidare på Sookie och rösta ut en god?
Hm här blev det väl lite fel ändå? LenaH röstade ju inte på sookie igår - hon röstade ju på Lobelia?
och i DL1 var det på hemlig1
Tillägg: Du la ju första rösten på sookie och följdes därefter av Niyamas röst på densamma?
Typ inte, lämnade in 22.54 (senaste inlämning 23.00) och sen somnade jag, glömde helt bort leken!Överlevde hon inte tentan?![]()
Skönt att du fick in den men du kunde gott varit ulvTyp inte, lämnade in 22.54 (senaste inlämning 23.00) och sen somnade jag, glömde helt bort leken!Förlåt! !!
![]()
@Niyama kan du citera vad det är som du vill ha svar påHittar det inte
(sedan så kan ju det vara svårt att hitta när man letar på mobilen)
tycker att @Idahoe uppmanar till ängeln att skydda sig själv = ulv
då jag ska till jobbet och inte vill missa DL så lägger jag min röst nu hoppas att jag ska kunna gå in och kolla om det är lugnt på jobbet innan DL.
Sookie röstar på Idahoe
Varför skulle det vara ulvigt av ängeln att skydda sig själv?
Fattar inte? Tycker Ida resonerar om att ängeln är en viktig roll (viktigaste, i denna lek) men också att den kanske är till mindre hjälp om den skyddar sig själv hela tiden.
tycker att jag svarar lite om varför jag hackade upp mig på Ida här man hade ju inte så mycket att gå på och det var första DL och jag ville ju inte lägga en andra röst på någon då man är så osäker på allas roll osvDet är ju trots allt första DL och alla utom ulvar och i viss mån Ängeln (hen vet ju att hen är godoch har en viktig roll). Så vet man inget utom sin egen roll i leken. Ulvarna vet om varandra och hur många dom är 3-4st är ju logiskt och precis som nån sa så hoppas man på det mindre ulv antalet.
![]()
Nu har jag samlat citat till dig:
När du röstar citerar du Ida där hon resonerar om att varför ängeln bör eller inte bör skydda sig själv. Ändå anser du att hon uppmanar ängeln att skydda sig själv?
Här kommer ifrågasättanden om det:
Fanns nog även fler inlägg som undrade över detta. Jag undrar även över din röst igår, att jag hängde upp mig på Q? Alltså jag röstade på henne dag 1, och sen försökte jag räta ut frågetecknen med Q. Dag 2 röstade jag på dig, men du tycker ändå att jag hängde upp mig på Q?
Bara för att jag har en skitdag idag så lägger jag min röst nu så jag inte missar.
Vill, utan att veta, hålla q åt det godare hållet i och med att hon la upp LenaH till lottning när det stod mellan Lobelia och Sookie. Visserligen kan det innebära ändå att både q och Sookie är ulvar och att q därmed har ett fint alibi, men väljer att lägga det åt sidan så länge.
Ikväll måste vi ha ut en ulv till för att goda ska ha en chans att vinna, känner jag. Ulvarna verkar ju inte lämna några ledtrådar om vilka dom tänker käka, vilket jag påpekade redan hemlig1 påpekade. Dvs det är svårt för ängeln att veta vem den ska skydda, gissar jag.